וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק טכנולוגיות חתמה חוזה בהיקף של 5.7 מיליון דולר עם MTS - מפעילת הסלולר הגדולה באוקראינה

גיא גרימלנד

6.4.2008 / 10:10

MTS מחזיקה ב-230 מיליון מנויים שהופכים אותה לאחת המפעילות הגדולות בעולם

ל-MTS אוקראינה יש כ-20 מיליון מנויים והכנסותיה בשנת 2006 עמדו על כ-1.5 מיליארד דולר. MTS פועלת גם ברוסיה, ביילרוס, אוזבקיסטן וטורקמניסטן ונחשבת לאחד המפעילים הסלולאריים הגדולים בעולם (230 מיליון מנויים).



החוזה הנוכחי מגיע בהמשך לחוזים שנחתמו בסוף 2007 במזרח אסיה, בהודו ובאמריקה הלטינית, ולאחר שהחברה הודיעה באחרונה כי הגיעה להסכם שיתוף פעולה במדינות אסיה-פסיפיק עם ענקית המדיה הגלובלית GroupM - חברת הבת של סוכנות המדיה WPP.



הפלטפורמה הטכנולוגית של סלטיק מהווה ערוץ להעברת שירותי תוכן ופרסומות אל מסכי טלפון סלולרים, כאשר הטלפון אינו בשימוש. טכנולוגיית השידור האינטראקטיווי של סלטיק מאפשרת למפעיל השירות ערוץ תקשורת אינטראקטיווי, המכונה Livescreen, עבור מתן שירותי ערך מוסף כגון סקרים, רכישות או משחקים מרובי משתמשים.



המערכת מנצלת את ערוץ הבקרה הסלולרי ומאפשרת קבלת מידע זורם וחי ישירות למסך המכשיר מבלי לצרוך תדרים יקרים וללא הפרעה לפעולתו התקינה של הטלפון. התכנים המוזרמים מנוהלים כלוח שידורים הכולל תוכניות, מידע ואפליקציות מבוססות מקום וזמן.



סלטיק הכריזה בשנה החולפת על אסטרטגיה חדשה, Managed Service, שהינה מוטת שירותי מדיה כוללים. בשיטה החדשה מפעילה סלטיק ערוץ שידור על גבי הרשת הסלולרית ולשם כך חוברת עם ספקי תוכן וחברות מכירת מדיה בכל אזור בו היא מפעילה את ערוץ התקשורת. המטרה: ההכנסות מהשירותים מתחלקות בין סלטיק לבין המפעילים הסלולרים.



סלטיק השלימה בחודש נובמבר גיוס של 8.5 מיליון דולר, כאשר המשקיעים המרכזיים במסגרת הגיוס היו קרנות JVP הישראלית ואמדאוס הבריטית. בנוסף, החברה זכתה במקום השני בתחרות ה-FAST50 של דלויט בריטמן אלמגור עם כ-30,000% צמיחה בחמש השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully