וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד פתאל ממשיך להשקיע באילת: רכש ושדרג מלונות ב-350 מיליון שקל

רויטל לוי-שטיין

6.4.2008 / 13:22

מרידיאן, מלון הדגל של פתאל, שופץ ב-35 מיליון שקל

למרות הצהרה זו, פתאל מסביר את רכישותיו - שני בתי מלון, גולדן טוליפ מידי קבוצת תשובה, ורויאל טוליפ מידי משפחת גבאי, בעלות של 220 מיליון שקל - כחלק מאסטרטגיה לחזק נוכחות הרשת באילת, בהיותה "יעד התיירות הנצחי של ישראל". פתאל הודיע כי עד סוף 2009 הוא מתכנן להגיע לניהול ו\או בעלות על שני מלונות נוספים באילת.



את החורף האחרון ניצל דוד פתאל, בעלי רשת המלונות "פתאל מלונות", כדי להשקיע מעל 350 מיליון שקל ברכישה, השבחה ושדרוג של מלונות הרשת באילת. דוד פתאל אמר במסיבת עיתונאים באילת בסוף השבוע האחרון כי השקעות אלה, הכוללות גם רכישת שני בתי מלון מידי קבוצת תשובה, הן חלק מתוכנית אסטרטגית לחזק את נוכחותה של "פתאל מלונות באילת" ולשדרג את המלונות שהיא מחזיקה ו\או מנהלת באילת.



במקביל להודעתו על המשך השקעה באילת תקף פתאל את מדיניות עידוד ההשקעות בתיירות של משרד התיירות ואמר כי בשיטת הסיוע הקיימת לא כדאי לבנות בתי מלון באילת וכי אין טעם שמשרד התיירות ייצא לשיווק קרקעות מפני שלא יהיה דורש.



את רכישת שני בתי המלון מתשובה הסביר דוד פתאל בכך ש"לא כדאי לבנות היום באילת אבל כשהגיעה הצעה עסקית לרכוש אמרנו כן, מפני שאילת תמיד היתה עיר תיירות הפנים מספר אחת בארץ ואנחנו מאמינים שעם חידוש הנפקת הויזות מרוסיה ומדינות חבר העמים, העיר תתמלא בתיירות נכנסת".



פתאל רכש בשנה האחרונה גם בתי מלון באירופה ולשאלה בדבר יכולת ההחזר שלו בתקופה תנודתית בשווקי העולם הוא אומר: "יכולת ההחזר שלנו סבירה. רכישת המלונות באילת היא רכישה טובה. אני מכיר את המלונות ובתוך שנתיים נוסיף עוד שני בתי מלון באילת".



מלון הדגל של הרשת באילת, מרידיאן, נסגר לסדרה מקיפה של שיפוצים לפני חצי שנה ובסוף השבוע נפתח מחדש. בשיפוצים הושקעו 35 מיליון שקל.



במלון המחודש, הבנוי כמלון סוויטות, עוצבה כניסה מפוארת ונבנתה מרפסת צופה לים. אביזרי המלון בחדרים ובשטחים הציבוריים עוצבו ברמת אירוח פאר הגבוהה ביותר וחדר האוכל של המלון נבנה מחדש ברמת פאר הכוללת כסאות עור ועמדות בישול פרונטלי לעיני האורחים. כמו כן נפתח קרטלין עסקים רחב ידיים, צופה לבריכת המלון.



סכומים של 60 מיליון שקל, מהם 45 מיליון, הושקעו בשיפוצים מקיפים ושידרוג חדרי המלונות רויאל טוליפ (לשעבר פלמירה) וגולדן טוליפ פריבילג' (לשעבר פרדייס), אשר נרכשו לאחרונה מקבוצת תשובה.



בסך הכל מהווה רשת מלונות פתאל את רשת המלונות הגדולה ביותר באילת עם 8 מלונות, 7 לאורחים ואחד לעובדים ו-2200 חדרי אירוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully