וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי אל על מאיימים לשבש את הטיסות בחג

זוהר בלומנקרנץ

6.4.2008 / 15:36

נציגי העובדים דנים על אפשרות של נקיטת עיצומים בגין אי תשלום הבונוס על רווחי 2007. בשנה שעברה הרוויחה אל על 32 מיליון דולר

מתיחות חדשה ביחסי העבודה באל על: נציגות העובדים מאיימת לשבש טיסות החברה לקראת חג הפסח וחול המועד. זאת, במחאה על אי תשלום הבונוס על רווחי 2007. ל"הארץ" נודע, כי מועצת העובדים פתחה בשעה 15:00 בישיבה - כדי להחליט על צעדי המחאה. אפשרות של נקיטת עיצומים נמצאת על הפרק.

לטענת נציגי העובדים - ההנהלה מתכחשת להסכם עם נציגי העובדים על תשלום הבונוס בגין רווחי החברה. הרווחים בשנת 2007 הגיעו לסכום של כ-32 מיליון דולר. לטענתם, על פי ההסכם במידה שרווחי החברה לשנה שעברה יעלו על 10 מיליון דולר - התחייבה ההנהלה לשלם מענק בגובה 3% מהשכר הנקוב לכלל עובדי החברה. לטענתם, מבקשת עתה הנהלת החברה לשלם את הבונוס - אך זאת בהתאם לראות עיניה ובגובה אשר תבחר ולעובדים אשר תרצה לשלם להם.

בנציגות עובדי אל על דחו את טענות ההנהלה - כי העובדים לא עמדו בהסכם מכיוון שהם לא ביצעו צעדי התייעלות כפי שנקבע בהסכם, לא שמרו על שקט תעשייתי ונקטו בצעדי מחאה כמו אסיפות הסברה והפסקת העבודה בלא אישור כמתחייב מהנהלת החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully