וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרדים הביאו לסגירת חלק מסניפי AM:PM בשבת

עדי דברת

6.4.2008 / 17:02

כך פורסם בפורום החרדי "בחדרי חרדים". לפי הפרסום, בשבת האחרונה היו סגורים הסניפים ברמת אביב, תל דן, הרואה ושנקין

AM:PM סגרה חלק מסניפיה בשבת האחרונה - כך פורסם בפורום החרדי "בחדרי חרדים". לפי הפרסום, בין הסניפים שנסגרו: סניף רמת אביב, סניף תל ברוך וסניף תל דן. סניף הרשת ברחוב שינקין בתל אביב והסניף ברחוב הרואה ברמת גן, שעל סגירתם בשבת הוחלט באחרונה, היו סגורים גם הם.

כזכור, בבסיס הסכסוך המתמשך בין קבוצת דור אלון לועדת הרבנים עומד זעם המגזר החרדי על פתיחתן בשבת של חנויות AM:PA, שבשליטת קבוצת דור אלון. בחודשים האחרונים התנהלו מגעים בין ועדת הרבנים לדודי ויסמן, בעל השליטה בדור אלון, אך ללא הצלחה. המצב החריף כאשר לפני מספר ימים התפטר מנכ"ל שפע שוק, אורי קמינסקי, בהוראת רבניו.

כפי שנחשף ב-TheMarker ביום חמישי האחרון, החליטה ועדת הרבנים לקחת את המאבק צעד אחד קדימה והחתימה את שני הרבנים הבכירים של הציבור החרדי, האדמו"ר מגור והרב אלישיב, על מסמך הקורא לציבור הדתי להימנע מלקנות בחנויות מחללות שבת, בהן קבוצת דור אלון הכוללת את הרבוע הכחול, שפע שוק ו-AM:PM. מזכיר ועדת הרבנים, יצחק גולדקנופף, הבהיר כי המסמך יישמר בינתיים בכספת וכי במקביל הם פונים לבעלי קבוצת אלון "ומתחננים" לסגור את החנויות של AM:PM הפתוחות בשבתות.

ל-TheMarker נודע כי רבני העיר בני ברק, בהם הרב אהרון ליב שטינמן, הרב חיים קנייבסקי והרב נסים קרליץ, סירבו לחתום על המסמך הקורא לחרם כולל על עסקי הקבוצה.

תגובת קבוצת דור אלון לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully