וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולי עופר מתחדש עם דוד פתאל באילת

רויטל לוי-שטיין

7.4.2008 / 11:27

מי הגיע ליהנות ממסיבות, מסאז'ים הופעות וספורט ימי בפתיחה המחודשת של מלון מרידיאן באילת - מלון הדגל של רשת פתאל? ■ את מי אירחו נעמי וזאב וורמברנד בביתם הרעננה? ■ למי פירגנו אורי גורי ועופר לינצ'בסקי? ■ כמה הרוויחו המתווכים אורי טל ולארי ג

המשתה החל ביום חמישי, ובמשך יומיים עסקו בכירי המשק הישראלי, סלבריטאים ודוגמניות בפינוקים שהורעפו עליהם. פתאל בעצמו לקח חלק פעיל בשמחה והפגין כישורים מוסיקליים כשעלה לשיר עם פבלו רוזנברג ואחרי כן תופף עם הלהקה בפני האורחים בבריכה. גם אמנון דיק לא התאפק ועלה לשיר עם הלהקה. דיק ביקש במיוחד לשיר סולו את "פנים אל מול פנים" של יהודה פוליקר, ונתן ביצוע לא רע. ביצועים עממיים יותר הפגין אביגדור יצחקי, שעלה לשיר מיד אחריהם ושר שיר של שרית חדד. בין האורחים סבבו כל סוף השבוע יולי ורותי עופר. הזוג השתכן בסוויטה המלכותית הפרטית שלהם במלון, שרק להם מותר לגור בה. כדי לסייע בידם בסיוריהם בין האורחים והמוזמנים הוצמד לבני הזוג "באטלר" אישי. מאות המוזמנים הגיעו לאילת בטיסות סדירות, וחלקם עשו את הדרך במכוניתם הפרטית. עידן עופר, לעומתם, העדיף לעשות את הדרך הארוכה במטוסו הפרטי.



וורמברנד פותחים את הבית





ביום חמישי שעבר פתחו ד"ר נעמי וורמברנד, מנהלת מרכז מהו"ת בסמינר הקיבוצים, וזאב וורמברנד, מנכ"ל הקו אופ, את ביתם ברעננה בפני 70 אנשי עסקים, תקשורת ופרסום. המטרה: השקת עמותת קווים ומחשבות. העמותה, שנעמי וורמברנד משמשת לה כמנכ"לית, שמה לה למטרה להעלות על סדר היום הציבורי את הפרעות הקשב. באו להביע תמיכה: ח"כ סילבן שלום ורעייתו ג'ודי ניר-מוזס-שלום, ארז מלצר, ציפי ודני אופנהיים מנכ"ל מדיקל סנטר, הארכיטקטית אריאלה ורטהיימר, פנינה רמון, עו"ד ליפא מאיר ורעייתו צביה, גלית ואלי יצפאן, אברי גלעד, משה דץ, אלון הלל וציפי קונדה. אברי גלעד, מנהל קשרי החוץ של העמותה, שבירך את הנוכחים, אמר: "אני מקווה שבכנסים הבאים המשתתפים שיגיעו ימלאו את אצטדיון רמת גן, ואז נוכל לספר שהמהפכה להעלאת המודעות להפרעת הקשב וריכוז הן בילדים והן בקרב מבוגרים התחילה בבית קטן ברעננה".



באפריקה ישראל ובא. דורי מפרגנים







מי שאמר שבישראל לא יודעים לפרגן, היה צריך לשמוע בסוף השבוע האחרון את אורי דורי, בעלי חברת הבנייה א. דורי, ואת מנכ"ל חברת אפי אירופה, עופר לינצ'בסקי. השניים השתתפו בפאנל שנערך בכנס התאחדות הקבלנים והבונים בסוף השבוע באילת, שעסק במצב העתידי של שוק המגורים בישראל ובעולם. השניים הסכימו כי כיום השוק שייך לשחקנים הגדולים, ונתנו כדוגמה את גזית גלוב, שרכשה באחרונה עם זרוע ההשקעות בנדל"ן של סיטיבנק את חברת הנדל"ן המניב MEL ב-800 מיליון יורו. "מאוד התפעלתי מהעסקה", אמר לינצ'בסקי. ודורי, השותף של גזית גלוב בכמה תחומים, הוסיף כי העסקה מדגימה את ההזדמנויות הקיימות כיום בשוק לגופים גדולים.



מתווכים מיליונרים



המתווכים אורי טל ולארי גרינבלו מרשת התיווך רימקס על הים בהרצליה פיתוח הרוויחו בשנה החולפת מעמלות תיווך יותר ממיליון שקל, כל אחד, והוכתרו שיאני הרשת ל-2007. גרינבלו הוא זכיין הסוכנות, וזו הפעם הראשונה שהוא זוכה בתואר. טל זוכה בתואר בפעם החמישית ברציפות. טל הוא מותיקי המתווכים באזור ופועל בסוכנות זה עשר שנים. לדבריו, העסקה הראשונה שהוא סגר, התבצעה שמונה חודשים לאחר שהחל לעבוד כמתווך, כך שלדבריו, סבלנות היא מעלה חשובה בתחום.



שחקן חיזוק לרכבת בירושלים



לנוכח הדשדוש בפרויקט הרכבת הקלה בירושלים הוחלט באחרונה על יבוא שחקן חיזוק - דווקא מן הפרויקט המקביל - של הרכבת הקלה בתל אביב. המהנדס רמי קירפיץ, שכיהן בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל הנדסה בחברת נת"ע, האחראית על הקמת פרויקט הקו האדום ברכבת בתל אביב, מונה באחרונה לתפקיד מנכ"ל חברת ההקמה של פרויקט הרכבת הקלה בירושלים. קירפיץ' נחשב לאחד המהנדסים המובילים בישראל בתחום הבינוי והתשתיות, ובית היתר, כיהן כמהנדס חברת הכשרת הישוב, מהנדס העיר ערד והמהנדס התעשייה האווירית.



עוברים



מרסלו פרינטק מונה למנהל מוצרי Fujitsu Siemens Computers ו-AOC בחברת טק דטה ישראל. בבתפקידו הקודם שימש מנהל השיווק וההפצה בידע מחשבים ותוכנה.



ורד אלון מונתה למנהלת הטכנולוגית של פעילות ג'ון ברייס הדרכה בסין. בתפקידה הקודם שימשה כמהנדסת תוכנה ב-SAP Labs.



מוטי אלנקווה מונה למנהל תחום טכנולוגיות למידה בג'ון ברייס הדרכה. בתפקידו הקודם שימש ראש צוות טכנולוגיות למידה בחברת פרטנר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully