וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכרות מ"לקוח מספר 9": שערוריית המין של אליוט ספיצר הזניקה את מכירות המזכרות במלון מייפלאוור

אשר שכטר

7.4.2008 / 12:06

ספיצר, מושל ניו יורק לשעבר, נפגש עם זונה בחדר המלון

"מאז מה שקרה רשמנו עלייה במכירות של כל פריטי המזכרות", אמר דובר המייפלאוור, מארק אנדרה, לעיתון "ניו יורק דיילי ניוז". לדברי, מאז שנחשפה הפרשה נסק הביקוש למוצרים כמו בובות דובים, הנמכרות עם לוגו המלון היוקרתי תמורת 18.99 דולר ליחידה, לשיאים חדשים.



"זה מטורף, אבל אני מניח שזה בלתי נמנע כשמדובר בפרשה כזאת. אנשים פשוט רוצים מזכרות", אמר אחת מאנשי מהצוות של המלון ל"ניו יורק דיילי ניוז".



המזכרת הנחשבת ביותר - המספר על הדלת של חדר 871, שבו נפגשו ספיצר ודופרה במהלך הלילה שבילו יחדיו במלון בחודש פברואר - נגנבה לאחר חשיפת הפרשה על ידי אחד מרודפי המזכרות והוחלפה בינתיים על ידי עובדי המלון.



המייפלאוור, מלון יוקרתי השוכן סמוך לבית הלבן, עלה לכותרות באופן בלתי צפוי לאחר שהעיתון "ניו יורק טיימס" חשף בחודש שעבר כי ספיצר נפגש עם זונת צמרת שהזדהתה בשם "קירסטן" (ולאחר מכן זוהתה בעיתונות כדופרה) בחדר מספר 871. ספיצר, שהזדהה כ"לקוח מספר 9" כשהזמין שירותי מין מרשת הזנות היוקרתית שעבורה עבדה דופרה בת ה-22, אולץ להתפטר מתפקידו לאחר חשיפת הפרשה ועשוי כעת לעמוד בפני אישומים פליליים.



המייפלאוור, שכונה על ידי הנשיא האמריקאי המנוח הארי טרומן "הכתובת הכי טובה בוושינגטון אחרי הבית הלבן", אירח במשך השנים מאות אושיות היסטוריות. הטייס צ'רלס לינדברג בחר במלון כדי לחגוג את השלמתה המוצלחת של הטיסה הטרנס-אטלנטית הראשונה בהיסטוריה, והנשיא המנוח פרנקלין רוזוולט כתב את נאום ההשבעה הראשון שלו באחד מחדרי המלון. בין היתר אירח המלון גם את ג'ודית קמפבל אקסנר, שטענה כי הייתה הפילגש של הנשיא ג'ון קנדי בשמות ה-60.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully