וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא מיקרוסופט: "עלות המוצרים שלנו נמוכה מאלה שהורדו בחינם מהרשת"

פז וייסמן

7.4.2008 / 13:25

אריק ראדר הגיע לישראל לכנס המפתחים של החברה באילת

ראדר התייחס לביקורות כלפי מיקרוסופט בנושאי עלויות המוצרים של החברה ואמר כי "קיימות עדויות מהתעשייה כי העלות הכוללת של שימוש במוצרי מיקרוסופט יכולה להיות נמוכה יותר מהורדות מוצרים בחינם באינטרנט. הגדלת נתח השוק שלנו היא ראיה לכך". ראדר הסביר כי עלות האחזקה, עלות הטמעה של המערכות בארגון, סביבת פיתוח מוכרת ואנשי מקצוע זמינים ומיומנים הם דברים שעולים כסף גם כשמשתמשים בתוכנות חינמיות.



בנוסף, ראדר התייחס למוצרים החדשים של החברה ואמר כי "יש סינרגיה בין חלונות ויסטה ל-2008 Windows Server".ראדר אחראי על תחום השרתים הארגוניים וכלי הפיתוח ומשמש גם אסטרטג טכנולוגיה בחברה. לפיו, אחד היתרונות של המערכת החדשה היא היכולת המשופרת לבנות אשכולות מחשוב (לאגד כמה מחשבים בתת-רשתות). יתרון נוסף הוא התמיכה בפרוטוקול התקשורת החדש IPv6, שבעתיד צפוי להיכנס לשימוש מלא ברשת. ראדר צופה כי החדירה של חלונות ויסטה תעמיק יותר, שכן השילוב עם מערכת השרת החדשה טובה יותר.



בתחום הווירטואליזציה (הפעלת מערכת חלונות על לינוקס או להיפך, וכן כל סוג של מערכת הפעלה) התייחס ראדר ואמר כי "למרות שכיום פחות מ-5% מהארגונים משתמשים בטכנולוגיות אלה, מספר זה צפוי לעלות. 2008 Windows Server מסוגלת להריץ יישומים ממערכות שונות (על ידי Virtual Machine) כמו נובל ולינוקס".



ראדר צופה כי שוק תוכנת הכשירות (SaaS) עוד יתרחב. "האתגר שלנו הוא ליצור סינרגיה בין מערכת החלונות והווב ולהציע מגוון רחב של שירותים ברשת. כיום, מנהל עסק יכול לבחור אם לנהל הכל בצורה מקומית (באמצעות מחשב בודד) או לנהל את רוב השירותים מהרשת".



ראדר התייחס לשוק הישראלי ואמר כי "השוק פורה מאוד. יש לנו יותר מ-700 עובדים בישראל. אני בטוח כי בפעם הבאה שאבקר בישראל המספר הזה עוד יצמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully