וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים העיצומים בשירות התעסוקה

העיצומים ייכנסו מחר ליומם הששי. העובדים לא יקבלו קהל ולא יענו לטלפונים, זאת במחאה על עיכוב תקציבים לשירות

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

ועד עובדי שירות התעסוקה, בגיבוי הסתדרות עובדי המדינה ימשיך מחר, זה היום הששי בעיצומים. העובדים לא יקבלו קהל ולא יענו לטלפונים, זאת במחאה על עיכוב תקציבים לשירות. העובדים טוענים כי משרד האוצר מנסה ל'ייבש' את השירות כדי להכין את הקרקע לחיסולה ולהחלפה של שירות התעסוקה בתוכנית ויסקונסין.

ב- 18.2.08, הכריזה הסתדרות עובדי המדינה על סכסוך עבודה בשירות התעסוקה. זאת כתוצאה מהחלטת ראש הממשלה, אהוד אולמרט ליישם את תוכנית ויסקונסין בפריסה ארצית, דבר אשר יגרום לפגיעה קשה בתפקוד שירות התעסוקה עד כדי צמצום ופטורי עובדים.
בשירות התעסוקה עובדים כ- 800 עובדים ב- 84 סניפים ברחבי הארץ. במסגרת סכסוך העבודה, הסתדרות עובדי המדינה טוענת כי "שינוי מבני זה עליו הוחלט באופן חד צדדי, עלול להוביל לפגיעה במעמדם ובתנאי עבודתם של ציבור העובדים ואף לגרום לפיטוריהם". יתרה, פגיעה קיימת וצמצום של עבודת עובדי השירות בנוגע לסדרי העבודה תייתר את העובדים.
ההסתדרות דורשת להקפיא את המהלכים ולשבת למשא ומתן מיידי עם ההסתדרות ועם ועד העובדים.

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי: "האוצר, באמצעות עיכוב והקפאת התקציבים לשירות התעסוקה, לא מאפשר לעובדים לעזור למובטלים. לא יתכן להפוך את הזכות לעבודה, על ידי תרגילים מניפולטיביים לחובה לעבוד בתוכניות ענישה. מובטלים במדינת ישראל ראויים לקבל יחס טוב יותר מזה שמתכנן להם משרד האוצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully