וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סבן בראיון ראשון לתחנת טלוויזיה בארה"ב: "לא שילמנו יותר מדי עבור יוניוויז'ן"

נמרוד הלפרן

7.4.2008 / 22:20

סבן: "החיים יהיו טובים יותר לאחר שהילארי תיבחר"

סבן הוסיף: "לא הייתי מצפה שרולס רויס תפרסם אצלנו. אבל יש לי מחקר שמראה כי לטינים חופפים שיער. אם הם חופפים שיער, אפשר למכור להם שמפו. לא משנה אם הם מרוויחים 100 אלף דולר לשנה או 25 אלף דולר לשנה. הם כולם חופפים שיער", אמר סבן.



סבן, שהונו מוערך ביותר מ-3 מיליארד דולר, הכריז על עצמו גם כ"לטינו בלב", והוכיח יכולת מרשימה לדבר ספרדית שוטפת, כאשר אמר בספרדית: "אני לא מדבר ספרדית טוב מדי, אבל אני מבין היטב. כך שאי אפשר לעבוד עלי!".



כאשר נשאל האם הוא יודע לרקוד סלסה, ענה: "אני יודע איך לזייף ריקוד סלסה, אבל לא לרקוד. ככה אלה שיודעים לרקוד לא ישימו לב, ואלה שלא יודעים יגידו - וואו, זה לא רע בשביל גרינגו".



סבן, אשר הוגדר על ידי CNBC כ"סיפור ההצלחה של מהגר לארה"ב", גם התייחס לתמיכתו במפלגה הדמוקרטית ובמועמדות הילארי קלינטון לנשיאות. "החיים טובים, וברגע שהילארי תהפוך לנשיאה, הם יהיו עוד יותר טובים", אמר סבן - שהוא התורם הגדול ביותר של המפלגה הדמוקרטית, בהם תרומה בסך 7 מיליון דולר שנתן להקמת מטה חדש למפלגה הדמוקרטית בוואשינגטון.



"איך זה שאתה תומך במפלגה הדמוקרטית, הרי העשיר הממוצע תומך ברפובליקאים", נשאל סבן בראיון, וענה בפשטות: "אז הם טועים, ואני צודק".



סבן, אשר הביא לעולם המערבי את ה"פאואר ריינג'רס", ועשה הון מפיתוח ומכירת ערוץ "פוקס פמילי" ביחד עם ניוז קורפ, נשאל במסגרת הראיון כך על תחביביו ואורח חייו. כך למשל, ציין כי הסרט החביב עליו ביותר הוא "המפיקים" (הגירסה המקורית).



"מה אתה עושה להנאתך?", נשאל סבן: "אני עובד", ענה.



"כמה מכוניות יש לך?", שאלה המראיינת. "יש לי מכונית אחת", השיב סבן. "אני מניחה שלאשתך גם יש מכונית", שאלה המראיינת. "לא, היא נוסעת באוטובוס!", הרעים סבן בקולו. ואחר כך הוסיף בחיוך: "בוודאי שיש לה מכונית!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully