וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכר הבנות: אלוני חץ תרכוש יחד עם פסיפיק סטאר קרקע בויטנאם בהשקעה של 51.7 מיליון דולר

יעל פולק

8.4.2008 / 10:33

השתיים יקימו קרן להשקעות בנדל"ן בדרום מזרח אסיה

הקרקע מתפרשת על פני שטח של כ-130 דונם, וניתן לבנות עליה כ-800 אלף מ"ר - המיועדים בעיקר למגורים. העסקה כפופה לחתימה על הסכם סופי ומחייב ולביצוע בדיקת נאותות. פסיפיק סטאר מחוייבת על פי הסיכום עם אלוני חץ להסב את כל זכויותיה והתחייבויותיה בעסקה לקרן הנמצאת בשלבי הקמה.



מר נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ: "קבוצת פסיפיק סטאר ואנחנו פועלים להשלמת הקמת קרן פסיפיק סטארArrow. במקביל - כבר עתה אנו חותמים מזכרי הבנות שעם הבשלתם יהוו את הבסיס של הקרן וישמשו כמנועי הצמיחה הראשוניים שלה. בהתאם לכך הודענו כבר על חתימת שני מזכרי הבנות - האחד בתאילנד והשני בוויטנאם - והיום מצטרפת עסקה נוספת, אף היא בוויטנאם. אנו ממשיכים לבחון עסקאות נוספות אשר מתאימות לפרופיל ההשקעה של הקרן ומקווים כי בעתיד תחתום הקרן עסקות דומות".



אלוני חץ הינה חברת אחזקות המתמחה ומתמקדת בעיקר בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל. החברה פועלת בארבעה שווקים עיקריים: ישראל, שוויץ, קנדה וארה"ב. בנוסף, פועלת החברה באנגליה ובהודו. החברה הודיעה לפני כשלושה שבועות על עסקה ראשונה בוויאטנם. החברה רכשה ביחד עם חברת עילם 50% מזכויות פרויקט משרדים ומסחר בעיר הו צ'י מין סיטי (סייגון לשעבר). החברות התחייבו להשקיע 40 מיליון דולר בפיתוח הפרויקט תמורת העברת הזכויות של היזם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully