וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרנט: הדרך הטובה ביותר לרכישת מוצרים שקשה למצוא

בר חיון

8.4.2008 / 12:40

כך חושבים 75% מהגולשים שהשתתפו בסקר אי-שופינג. 60% מהנשאלים העידו כי אינם אוהבים לתת את פרטי כרטיס האשראי שלהם

75% מהגולשים שהשתתפו בסקר "e-shopping" של TBWA DIGITAL ומכון המחקר מדגם, המפורסם מדי חודש בפיולזטר (www.fuseletter.co.il), הסכימו כי האינטרנט הוא הדרך הטובה ביותר לרכישת מוצרים שקשה למצוא, ולקנייה במבצעים ובהנחות - זאת למרות ש-60% העידו כי אינם אוהבים לתת את פרטי כרטיס האשראי שלהם ופרטים אישיים באינטרנט.

המחקר, שנערך בקרב 402 חברי הפאנל האינטרנטי של מדגם, המייצג את אוכלוסיית הגולשים היהודית מגיל 18 ומעלה, בדק הרגלי צריכה ברשת וגילה כי 98% מהגולשים חיפשו מידע על שירותים ומוצרים, 82% רכשו מוצרים שונים (ספרים, מוסיקה, אלקטרוניקה, בגדים), 65% הזמינו שירותי נסיעות ונופש ו-65% פירסמו חוות דעת על מוצרים שקנו או שירותים שקיבלו.

בנוסף, בחן הסקר אילו פעולות צרכניות ביצעו הגולשים בשבוע האחרון. עולה כי 60.4% מהם חיפשו מידע על שירותים או מוצרים שבכוונתם לרכוש; 19% רכשו מוצרים שונים, כגון ספרים, מוסיקה, אלקטרוניקה ובגדים; 10.5% הזמינו שירותי נסיעות או נופש דוגמת כרטיסי טיסה, חדר במלון והשכרת רכב; ו-15.5% פירסמו חוות דעת על מוצר שקנו או שירות שקיבלו.

בפילוח בין-דורי נמצא כי 25% מהגולשים בני 55 ומעלה לא רכשו מוצרים ברשת מעולם - בהשוואה ל-18% בלבד מכלל הגולשים שלא רכשו מוצרים ברשת מעולם. עם זאת, כשבוחנים את נתוני השבוע האחרון בלבד, בני 55 ומעלה מובילים בהזמנת שירותי נסיעות ונופש - 20%, לעומת 7% מהגולשים בני 18 עד 54.

היקף השימוש באינטרנט למטרות צרכניות דומה לזה שבארה"ב, לפי סקר דומה שנערך במסגרת ה-PEW האמריקאי. עם זאת, 75% מהנשאלים בסקר הארצי הסכימו שהאינטרנט הוא הדרך הטובה ביותר למציאת מבצעים והנחות - לעומת 49% בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully