וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד צדקיהו הרמולין: חשד כי שרגא בירן קיבל הודעות SMS משותפיו במהלך חקירתו בבית המשפט

נורית רוט

8.4.2008 / 13:55

הרמולין דורש מבית המשפט לעיין בפלט ההודעות של בירן

הרמולין טען בתביעתו נגד בירן כי הוא שותף בשיעור של 19% בשותפות, ולאחר שהודיע ב-2005 על פירוק השותפות והגיש תביעה בעניין, פעלו שותפיו - שרגא ובועז בירן ודיויד אמיד - לבצע פירוק דה-פקטו שלווה בכך שהסירו את שמו מנייר המכתבים של השותפות, הרחיקו אותו מהשותפות והשתלטו על נכסיה.



מנגד, טענו בירן ושותפיו כי ההתקשרות בין הצדדים וניהול המשרד באופן בלעדי על ידי שרגא בירן, מצביעים על כך שהיחסים בין הצדדים אינם עונים על הגדרת המונח שותפות כמשמעותו בחוק. לפיכך, הרמולין אינו זכאי לכספים להם הוא טוען.



בבקשה טוען הרמולין, המיוצג על ידי עו"ד יוסי שגב, כי יש לו חשד גבוה ביותר כי עוה"ד בעז בירן ודיויד אמיד, הנתבעים גם הם בהליך, וכן עירית בירן, אשר נכחו באולם בעת הדיונים, שיגרו תוך כדי הדיון הודעות לבירן על מנת להשפיע על עדותו.



במסגרת החקירות הנגדיות, נטען, "נשמעו באולם הדיונים צפצופים ברורים המעידים על קבלת הודעות אלקטרוניות במכשירו של שרגא בירן, אשר ניצב אותה שעה בדוכן העדים ונתן את עדותו". ניכר היה כי בירן עשה שימוש במהלך עדותו במכשיר הסלולרי אשר היה מצוי על ברכיו, מתחת לדוכן העדים.



מהבקשה עולה כי משנשאל בירן האם קיבל הודעות SMS במהלך חקירתו מיתר החשודים הוא השיב, בעדות תחת אזהרה, בשלילה.



השופט מגן אלטוביה קבע כי אין מקום לתת את הצו במעמד צד אחד, ללא תגובת בירן, "ולו משום שמקופלת בחובה פגיעה בצנעת הפרט וזכותו של אדם לפרטיותו העלולה להיפגע על בסיס חשש או חשד של צד מעוניין". השופט הורה לבירן להגיב לבקשה בתוך 48 שעות.



(ה"פ 403/05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully