וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה מאכזבת לעונת הדו"חות צפויה להוביל את וול סטריט לירידות; החוזים יורדים בשיעור של עד 0.5%

זיו ר. מאור

8.4.2008 / 15:27

ריטליקס תיסחר על רקע חוזה חדש עם קמעונית אמריקאית

החוזים העתידיים על מדד דאו ג'ונס יורדים ב-0.4%. החוזים על S&P500 ועל הנאסד"ק יורדים שניהם ב-0.5%.



אמש ננעל המסחר במגמה מעורבת. נאסד"ק ירד ב-0.3% לרמה של 2,364 נקודות, דאו ג’ונס ננעל ללא שינוי ברמה של 12,612 נקודות ומדד S&P 500 הוסיף 0.2% לרמה של 1,372 נקודות. בשוק הסולידי נרשמו ירידות במחירי איגרות החוב ל-10 שנים של ממשלת ארה"ב והתשואה עליהן עלתה ב-0.075% לרמה של 3.556%.



בהמשך היום יוציא לאור הבנק הפדרלי את פרוטוקול הפגישה שנערכה ב-18 במארס, בה הוחלט על הורדת הרבית ב-0.75%. משקיעים מקווים כי סקירת הפרוטוקול תלמד על כוונות הבנק המרכזי לעדכן את שער הריבית באפריל.



החוזים על הריבית צופים סיכוי של 34% להורדת הריבית ב-30 באפריל בשיעור של 0.5%.



יצרנית האלומיניום אלקואה רשמה ירידה בחצי מרווחיה ברבעון הראשון לעומת הרבעון המקביל ב-2007, בשל עליית מחירי האנרגיה ובשל היחלשות הדולר אשר קיזזו את הזינוק במחיר המתכת.



אלקואה, החברה הראשונה הנסחרת במדד דאו ג'ונס המפרסמת את דו"חותיה הרבעוניים, החמיצה את התחזיות ב-5 סנט למניה. החברה רשמה רווח של 303 מיליון דולר, או 37 סנט למניה ברבעון הראשון, לעומת 662 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2007. הכנסות החברה רשמו ירידה ל-7.4 מיליארד דולר לעומת 7.9 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2007.



יו"ר הבנק הפדרלי לשעבר, אלן גרינספאן, אמר היום כי הנפילה במחירי הבתים בארה"ב, שהובילה למשבר החמור ביותר בשוק הדיור האמריקאי מזה 16 שנה, תסתיים ככל הנראה זמן רב לפני תחילת שנה הבאה. זאת על רקע ירידה במלאי הבתים העומדים למכירה בשוק.



"עד תחילת 2009 לא נתקרב אפילו למחיקת רובו של מלאי הבתים הזה, אך מאד סביר שמחירי הבתים יתייצבו זמן רב לפני כן", אמר גרינספאן בנאום שנשא באמצעות לווין במהלך כנס כלכלי בטוקיו.



ענקית ההשקעה הפרטית קרלייל גרופ - אשר נאלצה בחודש שעבר לסגור את קרן ההשקעות קרלייל קפיטל בעקבות חובות כבדים שלא יכלה להחזיר לנושיה - הצליחה לגייס 1.4 מיליארד דולר לקרן חדשה שתשקיע בנכסים במצוקה; כך דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל".



הקרן החדשה, קרלייל סטרטג'יק פרטנרס II, תשקיע לדברי החברה באג"ח קונצרניות ובהלוואות בנקים, בנוסף לרכישת חברות המצויות בקשיים. מדובר בכלי הפיננסי הראשון שהקימה קרלייל מאז קריסתה של קרן קרלייל קפיטל בחודש שעבר. הקרן תנוהל על ידי ברט וויארד וריי וייטמן, שניהלו בעבר קרן דומה עבור קרלייל.



אמדוקס רוכשת את ג'ייקובס רימל (Jacobs Rimell), ספקית פתרונות Fulfillment (תהליכים להפעלת שירות שהוזמן על-גבי הרשת) לתעשיית הכבלים בפס רחב בתמורה ל-45 מיליון דולר במזומן. זאת, לאחר שרכשה את די.טי.טס אינוסביס (DST Innovis) ואת קריימר (Cramer) על מנת לבצע דריסת רגל בתעשיית הכבלים בפס רחב.



מניית יצרנית התוכנה ריטליקס תיסחר על רקע עסקה שנחתמה עם רשת תחנות הדלק וחנויות הנוחות לאב'ס, להצבת התוכנות של ריטליקס בחנויותיה ובמטה החברה.



888, חברת ההימורים המקוונים שבשליטת האחים אבי ואהרון שקד ומשפחת בן יצחק, רשמה ירידה של 54% ברווחיה בשנת 2007. הירידה ברווחים באה בעקבות האיסור האמריקאי על הימורים מקוונים, אשר הביא את החברה להפסקת פעילויותיה בארה"ב.



ניתן להשתמש במערכת התגובות כדי לשאול ולהתייעץ בנושא וול סטריט


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully