וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס מעמיקה את אחיזתה בתעשיית הכבלים - רוכשת את ג'ייקובס רימל ב-45 מיליון דולר במזומן

שמואל שוסטר

8.4.2008 / 16:04

הרכישה מתווספת לשתי רכישות נוספות שבצעה בתחום

רכישת ג'ייקובס רימל צפויה להגדיל את סל המוצרים של אמדוקס בתחום ה-OSS (מערכות תמיכה תפעוליות) עבור תעשיית הכבלים בפס רחב ומרחיבה את האחיזה של אמדוקס בתחום. אחת הסיבות שעמדו מאחורי רכישת החברה הנה הידוק היחסים עם חברת קומקאסט (Comcast) שהינה לקוחה של ג'ייקובס רימל ואשר מוצריה של האחרונה הם חלק בלתי נפרד מתשתית האספקה שלה. בעקבות הרכישה מקווה אמדוקס לחזק את קשריה עמה.



לדברי דיוויד ג'ייקובס, מנהל טכנולוגיה ראשי וממייסדי ג'ייקובס רימל, "לאמדוקס ולג'ייקובס רימל חזון משותף לגבי הכיוון אליו מתקדמת התעשייה, מה תעשיית הכבלים בפס רחב צריכה כדי להמשיך להשתנות, ומה נדרש כדי להיות גם ספקית טכנולוגיה מובילה וגם יועצת אמינה ללקוחות". ג''יקובס הוסיף כי "שילוב פתרונות ה-service fulfillment של ג'ייקובס רימל עם מוצרי ה-OSS של אמדוקס מאחד ידע מעמיק לגבי התעשייה עם חבילת מוצרים מורחבת שתאפשר ללקוחות לפשט את תהליך ההשקה של מוצרים חדשים ולהרחיב את היצע השירותים שלהם במהירות."



אמדוקס מעריכה כי רכישתה של ג'ייקובס רימל עשויה לפגוע ברווח למניה בעקבות רישום של הוצאה חד פעמית בגין נכסים לא מוחשים. עם זאת, לדברי החברה, היקף הפגיעה יוודע אלא לאחר שאמדוקס תשלים את התחשיב החשבונאי עבור הקצאת מחיר הרכישה.



ג'ייקובס רימל נוסדה בשנת 87' על ידי דיוויד ג'יקובס ופיל רימל, יוצאי חברת החדשות הכלכליות רויטרס. הנהלת החברה ממוקמת בלונדון, אך החברה מחזיקה משרדים גם בארה"ב.



ביולי 2005 רכשה אמדוקס את DTS, שהורכבה משתי חברות שפעלו בתחום הבילינג לחברות כבלים ולווין בתמורה ל-238 מיליון דולר. החברות העסיקו באותה תקופה כ-700 עובדים והיקף הכנסתם בשנה שקדמה לרכישה הסתכם בכ-233 מיליון דולר. כשנה לאחר מכן, ביולי 2006, רכשה אמדוקס את קריימר הבריטית, שפעלה בתחום ה-OSS, בתמורה ל-375 מיליון דולר במזומן. לפני רכישתה, פעלה קריימר מול כ-80 לקוחות ברחבי העולם והעסיקה כ-500 עובדים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully