וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבייב רכש מעמוס לוזון קרקע בפ"ת

גיא ליברמן

8.4.2008 / 15:58

אפריקה ישראל למגורים תבנה על הקרקע פרוייקט בן 154 יחידות דיור. הבעלים של מכבי פ"ת יזכה ל- 31% מסך התמורה על המכירות

חברת אפריקה ישראל למגורים - שבשליטת איש העסקים לב לבייב - רכשה קרקע בפתח תקווה במסגרת עסקת קומבינציה עם איש העסקים עמוס לוזון - מבעלי קבוצת הכדורגל מכבי פתח תקווה וחברת הבנייה ע.לוזון. החברה תבנה פרויקט בן 154 יחידות דיור בשכונת נווה עוז. על המשא ומתן דווח לראשונה ב-TheMarker בשבוע שעבר.

השטח מתפרש על פני שני מגרשים בסך כולל של 13 דונם המאפשרים את בנייתן של 154 יחידות דיור - כאשר על פי עסקת הקומבינציה, 31% מסך התמורה על מכירת הדירות יעברו לידו של לוזון. שאר התמורה תישאר בידי אפריקה ישראל שגם תהיה אחראית על בניית הפרויקט. חלקה עשל אפריקה לפי העסקה שווה ערך ל-106 דירות, כאשר החברה צופה היקף מכירות של 150 מיליון שקל. נקודות אלו מצביעות על כך שהחברה מתכננת למכור דירות במחיר ממוצע של 1.4 מיליון שקל - מחיר גבוה בהרבה מהמחירים הממוצעים כיום באיזור.

את הפרויקט יתכנן האדריכל סמי טיטו. אפריקה ישראל יוצגה בעסקה על ידי עו"ד א. בן יעקב ול. גולדברג משרד וקסלר-ברגמן. את בעלי הקרקע יצגו עו"ד א. תיק וא. קינן ממשרד תיק גלעד ושות'. אפריקה ישראל מתכננת לבנות 74 דירות נוספות במגרש סמוך בגודל 7 דונם הצמוד לשטח המדובר. אשר שטח זה נמצא בידי בעלי קרקע פרטיים, והחברה כיום מנהלת עימם משא ומתן לרכישתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully