וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושה דירה במיליון דולר

TheMarker

9.4.2008 / 9:01

לרגל שיפוצים בווילה בהרצליה - איש העסקים יוסי מימן ואישתו הלית בן ישראל החלו בחיפושים אחר דירה בצפון תל אביב. יש מוכר? ■ רונית תירוש נאלצה להתגונן מהתקפות בדיון שנערך בוועדת הכלכלה ■ איזה חבילת שכר משופרת מקבלת מרתה סטיוארט מהחברה שבראשותה &#9



איש העסקים יוסי מימן, שבבעלותו קבוצת ההשקעות מרחב וערוץ 10, ואשתו זה שנתיים, עו"ד הלית בן ישראל מחפשים בימים אלה דירה בצפון תל אביב בתקציב לגמרי לא רע - בסביבות מיליון דולר. מימן הוא בעליה של וילה ברחוב הנשיא בהרצליה כבר כמה שנים והוא אינו מתכוון להיפרד ממנה, אך בני הזוג מתכננים לערוך במקום שיפוצים, ולרגל העבודות התעורר הצורך בדיור חלופי. לדברי מקורבים, בני הזוג בחנו באחרונה כמה אפשרויות בפרויקטים שונים, ונכון לעכשיו, לא נמצאה דירה מתאימה. דוברו של מימן סירב להגיב לדברים.



תירוש מבהירה



ח"כ רונית תירוש יזמה אתמול דיון בוועדת הכלכלה בנושא ההחמרות שהטיל משרד התחבורה על יבוא אישי של כלי רכב לישראל. תירוש תבעה להקל את התנאים ליבוא אישי. דבריה גרמו להרמת גבות בוועדה, לנוכח העובדה שלבעלה חברה להשכרה רכב. "לנוכח רמיזות עבות שקיבלתי, אני רוצה להבהיר שלבעלי אין כל קשר ליבוא האישי. אין לי שום מניע אישי בעניין. בעלי לא עוסק ביבוא האישי כי הוא עובד עם היבואנים הרשמיים". ההערה נרשמה בפרוטוקול.







סטיוארט שוב מרוויחה



עבור מרתה סטיוארט, הגורו האמריקאי למשק הבית, זיכרון כותלי הכלא שבו שהתה ב-2004, לאחר שהורשעה בעבירה של הפרת חוקי ניירות ערך, נראה כנראה כיום זיכרון רחוק. ב-2007 אחזה סטיוארט בחבילת שכר בשווי 2.06 מיליון דולר מחברת המדיה שהיא עומדת בראשותה - מרתה סטיוארט ליווינג אומנימדיה. דירקטוריון החברה העניק לסטיוארט את חבילת השכר לאחר שהחברה חזרה לרווחיות. סטיוארט הורשעה במארס 2004 באשמת קשירת קשר ושיבוש הליכי חקירה, בנוגע למכירת מניות חברת הביוטכנולוגיה אימקלון. לאחר מיצוי העונש ב-2005 חזרה סטיוארט לאור הזרקורים עם תוכניות ריאליטי בכיכובה ותוכניות טלוויזיה העוסקות בכלכלת הבית. עבור התוכניות קיבלה סטיוארט משכורת של 900 אלף דולר, בונוס של 495 אלף דולר ותמריצים בשווי 378 אלף דולר.







סטיוארט קיבלה בנוסף הטבות שונות, הכוללות: 78 אלף דולר לשימוש במטוס החברה; 21 אלף דולר לשימוש ברכבי החברה בסופי השבוע; 6,858 דולר לביטוח חיים ו-5,000 דולר לשמירה על כושר. החברה רשמה רווח של 10.3 מיליון דולר ב-2007, לאחר הפסד של 17 מיליון דולר ב-2006. הכנסות החברה עלו ב-14%, ל-327.9 מיליון דולר.



דלתא שדרות



אנשי עסקים עשו להם לנוהג לעלות לשדרות וסביבותיה כאות הזדהות עם העיר מותקפת הקאסמים. חברת דלתא החליטה כי לא תסתפק בביקור חד-פעמי והחליטה לפתוח חנות בשדרות בהשקעה של 250 אלף שקל. אשר קינן, מנהל רשת חנויות דלתא, ציין כי לרגל המצב בעיר כל הפריטים בחנות בשדרות יימכרו בהנחה של 10%. כמו כן, יוצעו הנחות משמעותיות וייחודיות בחנות זו בלבד.



דל הסקרן



אנשי ההיי-טק התרוצצו השבוע בכל רחבי הארץ - מכנס הטק-אד של מיקרוסופט באילת עשו דרכם צפונה למלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, שם נפגשו עם יו"ר ומנכ"ל ענקית המחשבים Dell מייקל דל, שהגיע לביקור ראשון בישראל. דל נפגש עם יוסי ורדי, ובמהלך פגישתם בחנו כמה חברות סטארט-אפ ישראליות. עוד נפגשו ולחצו ידיים: חיים מזרחי מנכ"ל מלמ-תים, יקי ודמני מנכ"ל אלקטרה, צבי גיור הבעלים ומנכ"ל ניופאן, דני ביליצקי, סמנכ"ל בינת וראשי הטכנולוגיה בממר"ם ומשרד הביטחון.







כשנשאל דל מה הגורם העיקרי להצלחתו, ענה שעבורו זו הסקרנות, שאיפשרה לו תמיד לשאול שאלות בתחומים רבים. עוד סיפר דל, כי בניגוד לכל השמועות, זהו בהחלט ביקור ראשון שלו בישראל, ואליו הצטרף אחיו הצעיר, והם מתכננים לבלות בירושלים.



החיים אחרי בנק הפועלים

חמישה חודשים אחרי שעזב את בנק הפועלים פרופ' אמיר ברנע משתלב בגוף פיננסי חדש, גם אם קטן יותר. ברנע ישמש כיו"ר הוועדה כלכלית שתייעץ להנהלת בוטיק ההשקעות Profound. ברנע כיהן עד לפני כחצי שנה כדירקטור חיצוני בבנק הפועלים, אך התבקש להתפטר על ידי דני דנקנר, שלא היה מרוצה מתפקוד הבנק.







ההיכרות של ברנע עם בעלי השליטה בפרופאונד, שי אנגל, עודד שטרנברג ושגיא בן יוסף, מתחילה עוד מימיהם המשותפים בבית ההשקעות תמיר פישמן.



עורכי דין תחת אש



ועוד משדרות: במשרד עו"ד יהודה רווה ושות' התנסו אתמול בחוויה אותנטית נוסח שדרות. 85 עורכי הדין מהמשרד הגיעו כדי לתת ייעוץ משפטי חינם לסוחרים בעיר, אך לפני שהספיק המקום להתמלא, החלה אזעקת צבע אדום ואחריה נפלו שני קסאמים לא רחוק מהאולם שבו שהו. הצוות הובהל במהירות למרחב המוגן באזור. לפני שהמשיכו לדרכם, הספיק להתחייב עו"ד יהודה רווה כי כל הציוד המשרדי שרוכש משרדו, על שלושת סניפיו, יירכש בשדרות. לאחר האירוע יצאו צוות המשרד לסיור בעיר, עשו קניות וקינחו בארוחת צהריים.



עוברים



שירה בנקהלטר מונתה למנהלת השיווק של קבוצת סקאל. בתפקידה האחרון שימשה בנקהלטר כראש תחום פרסום בחברת פלאפון.



קרין שיפטר-מאור מונתה למנהלת השיווק של טבעול ישראל. בתפקידה האחרון שימשה כמנכ"לית השיווק של תנובה ארה"ב.



נורית צור מונתה למנכ"לית שדולת הנשים בישראל. צור שימשה בעבר יועצת בכירה לחברי הכנסת בייגה שוחט ודני יתום.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully