וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון דולר בגיוס ראשון לסטארט אפ המסתורי של ארז פילוסוף - לייבוקס

מעיין כהן

9.4.2008 / 11:46

פילוסוף יעבור לעמק הסיליקון והפיתוח יישאר בישראל

ארז פילוסוף - היזם ומנכ"ל החברה - שומר על מעטה סודיות בכל הנוגע לתחום פעילותה המדויק של החברה. כל הידוע הוא כי מדובר בפלטפורמה המכוונת אל משתמשי הקצה ואמורה להתחרות בגוגל, מיקרוסופט, אפל ובחברות ענק נוספות.



לדברי פילוסוף, לייבוקס מצויה בתהליכים של רישום פטנטים ועם סיומם יחשוף את הפעילות ה"שאפתנית" של החברה. מאז עזב את פורטל וואלה במארס 2007 - עובד פילוסוף על המיזם.



בימים אלה מתמקד פילוסוף בשלבים הסופיים של הפיתוח וגיוס כוח אדם מקצועי בתחום האינטרנט. החברה מתכוונת בתוך חודש לגייס עשרה עובדים. פילוסוף יעתיק את מקום מגוריו בסוף השנה לעמק הסיליקון בארה"ב - אך הפיתוח יישאר בישראל.



ארז שחר, שותף מנהל באוורגרין: "ארז פילוסוף הינו יזם סדרתי ואחד היזמים הבולטים בתחום האינטרנט בישראל. אוורגרין תמשיך להשקיע בחברות בתחום האינטרנט בתחילת דרכן ותמשיך לטפח ולזהות כישרונות בתחום זה. ברגע שנפגשנו עם ארז פילוסוף מנכ"ל החברה ומייסדה, ידענו שאנו רוצים להיות שותפים בחברה זו. יש כאן שילוב מנצח של יזם שכבר 'עשה זאת', ושוק בעל פוטנציאל וגידול מתמיד".



פילוסוף שותף בסטארט-אפ ישראלי נוסף - ViralGurus.com - אשר מטרתה לסייע לגולשים לשתף ולהפיץ קבצי וידיאו, פלאש, משחקים ותכני מדיה אחרים. פילוסוף סיפר ל-TheMarker בזמנו כי "עזבתי את וואלה רק כאשר ידעתי שיש לי את הרעיון הגדול הבא. מאז שעזבתי קיבלתי אינספור הצעות להיכנס לחברות סטארט-אפ, אבל החלטתי להקדיש את זמני לשתי חברות בלבד שאני מאמין בהן - ViralGurus.com ולייבוקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully