וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קו התעופה לבולגריה בסכנת סגירה

זוהר בלומנקרנץ

9.4.2008 / 13:35

בולגריה סירבה לקבל לוח טיסות של אל על לסופיה; משרד התחבורה סירב לאשר נחיתות לבולגריה אייר

המשבר נסב סביב דחיית בולגריה את בקשתה של חברת אל על, לשנות את ימי פעילותה בסופיה, בירת בולגריה. בעקבות זאת, לא אישר משרת התחבורה לחברת "בולגריה אייר" את לוח טיסות אביב-קיץ החדש. המשרד אישר לחברת התעופה הלאומית של בולגריה לבצע טיסה אחרונה בתחילת השבוע, ולא יותר.



בהתאם להצעת הפשרה החדשה של ישראל, תוכל חברת התעופה הלאומית של בולגריה, לבחור שלושה ימים בשבוע שתרצה כדי לטוס ארצה. בתמורה, תקבל אל על יום אחד אחר לפעילותה בנמל התעופה של סופיה. אל על רצתה לטוס שלוש פעמים בשבוע לבולגריה, בימים וזמני פעילות אחרים, מאלה שהיא טסה כיום, זאת כחלק משיפור השרות לנוסעיה והתחרות מול חברת התעופה הלאומית של בולגריה.



שלטונות התעופה של בולגריה דחו את הבקשה המקורית. רשות התעופה האזרחית (רת"א) של ישראל, בראשותו של אודי זוהר, הפעילה לחץ על הבולגרים ובהמשך הוגשה הצעת פשרה חדשה.



לחברת התעופה הבולגרית ולאל על, יש הסכם שיתוף פעולה - "קוד שרינג", לפיו כל אחת מחברות התעופה, מקצה בטיסותיה מושבים לנוסעי חברת התעופה האחרת.



מחברת אל על נמסר בתגובה, כי "במסגרת רצונה של חברת אל על לשפר את השירות המוענק לנוסעיה ולהרחיב את יעד רשת הנתיבים, פועלת אל על גם לשיפור לוחות הזמנים בטיסות לבולגריה - הנחשבת ליעד עיסקי ותיירותי גדל והולך. לאור זאת, מעוניינית אל על לשנות את זמני הנחיתה שלה בבולגריה, על מנת להציע מוצר טוב יותר לתנועת הנוסעים. רשות התעופה האזרחית (רת"א) פועלת על מנת לסייע לאל על לקבל תנאים שווים בבולגריה. לצערנו, הרשויות בבולגריה, אינן מאפשרות לאל על לשנות את מבנה הפעילות, כך שלא ניתן לתעופה הישראלית, להתחרות בתנאים שווים מול החברות המקומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully