וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי השיקה שירות VOIP בשיחות לחו"ל בגרסת ביתא

אמיתי זיו

9.4.2008 / 16:21

החברה לא יכולה לשווק שיחות מקומיות בשל הגבלה מצד משרד התקשורת

אפשרות של חיוג בתוך ישראל בשירות החדש חסומה למשתמשים בישראל וכן שירותים נוספים כמו הורדת תוכנת חיוג (SoftPhone) לישראלים. השירות מיועד לשיחות בין לאומיות בלבד.



לצורך השירות הוקמה חברה חדשה בשם בזקום (Bezecom), שהיא חברה בת בבעלות משותפת של חברת בזק בינלאומי וחברת DSNR, שמספקת פלטפורמת שיווק לשירות. מנכ"ל החברה החדשה הוא איציק בן-אליעזר, שהיה סמנכ"ל הרגולציה של בזק בינלאומי.



כך זה עובד: בשירותי החינם, הלקוח נרשם באתר האינטרנט של החברה ומקבל מספר בין 6 ספרות שנקרא מספר הבזקום. כדי לקבל שיחות נכנסות המתקשר מחייג למספר מקומי בחו"ל, הקיים ב-25 מדינות, ואז את מספר הבזקום בין 6 הספרות. השיחה מנותבת לטלפון הרגיל בבית הלקוח בישראל.



כך בעלות שיחה מקומית יוצאת שיחה לחו"ל. הוצאת שיחות לחו"ל היא בנוהל דומה: הלקוח מתקשר למספר הגישה, מקיש את מספר הבזקום שלו וסיסמה, ואז מקיש את המספר המבוקש בחו"ל. שוב, בעלות שיחה מקומית מתבצעת שיחה לחו"ל. למספר הגישה ניתן להתקשר גם מטלפון סלולרי, ולהוציא שיחה לחו"ל בעלות שיחה מקומית בסלולר.



שירותי החינם מוגבלים בזמן שיחה של 10 דקות, אך אין הגבלה על מספר השיחות. ישנן מגוון חבילות שירותים בתשלום, כמו חיוג ללא הגבלת שיחה ב-15 דולר לחודש.



מבזק בינלאומי נמסר: "בזקום פועלת בשלב זה במתכונת ביתא ומכינה את מערכיה לשירות מלא. לכן, בזקום אינה משווקת בשלב זה, את שירותיה באופן אקטיבי. לקוחות מצטרפים לשירות בעקבות המלצת חברים. לבזקום נרשמו עד כה כ- 12,000 משתמשים בשלושה חודשים בלבד".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully