וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה קצב מקבל מימון לאחזקת ביתו הפרטי למרות שוועדת הכספים החליטה להפסיקו

צבי זרחיה

10.4.2008 / 7:13

הוועדה אישרה את ההטבות מחדש כסעיף בתקציב המדינה

מימון הוצאות הבית הפרטי של קצב התאפשר לאחר שוועדת הכספים עצמה אישרה בסוף 2007 את תקציב המדינה, שבו נכלל סעיף המעניק הטבות לקצב כנשיא לשעבר. עם זאת, עד כה לא שכרה המדינה לקצב לשכה ולא העבירה כספים למימון הטבות נוספות שלהן הוא זכאי.



שישה חברים בוועדה תובעים כעת להקפיא את כל ההטבות שמקבל קצב (למעט מכונית, נהג ואבטחה) עד הכרעת הדין בעניינו. תביעת חברי הכנסת הועלתה לאחר ששלשום בוטלה בבית המשפט עסקת הטיעון בעניינו של קצב.



נשיא לשעבר זכאי לאחזקת דירה ועזרה במימון משק ביתו, ללשכה וריהוט, למכונית צמודה ונהג, להוצאות אירוח, לעוזרים, לקו טלפון בביתו וקו סלולרי ולהוצאות אשפוז ושירותי רפואה לו ולרעייתו לכל ימי חייהם. בלא קשר לכך, קצב זכאי לגמלה חודשית מהמדינה בסך 48 אלף שקל.



רונן צור, דוברו של קצב, אמר אתמול כי קצב זכאי לכל התנאים הניתנים לנשיא לשעבר כל עוד לא הורשע ואף אין נגדו כתב אישום. בתשובה לשאלה אם קצב ידרוש בקרוב שהמדינה תשכור בעבורו לשכה אמר צור כי טרם דיבר עמו בעניין.



יו"ר ועדת הכספים מיסז'ניקוב הודיע אתמול כי יגיש הצעת חוק שלפיה נשיא לשעבר אשר יורשע בעבירה שיש עמה קלון יחויב להחזיר למדינה את כל התשלומים שקיבל מאז פרישתו למעט הפנסיה. מיסז'ניקוב אמר כי הוא שוקל אפשרות חלופית שלפיה ועדת הכספים תחליט בקרוב על הקפאת כל התנאים שמהם נהנה קצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully