וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנית ממשיכה להתרחב: רכשה 53% מחברת הגז הטבעי הסרבית MDSE ב-4 מיליון יורו

יורם גביזון

10.4.2008 / 7:18

בפברואר רכשה חברה הודית למחשוב תחנות דלק

MDSE עוסקת בייזום, הקמה ותפעול של תשתיות עירוניות לחלוקת גז טבעי בלחץ נמוך בסרביה. החברה מחזיקה בשישה זיכיונות להקמת תשתיות עירוניות לחלוקת גז טבעי בערים שונות בסרביה. החברה הסרבית תקים חברות ייעודיות לכל אחת מהרשויות העירוניות. חברות אלו יקימו את התשתיות ויספקו את שירותי התפעול והתחזוקה.



מנכ"ל גרנית, עמי סגיס, אמר שהחברה תמשיך לרכוש זיכיונות להקמת והפעלת תשתיות עירוניות לחלוקת גז טבעי בסרביה ובמדינות נוספות. לדבריו, MDSE תמנף את הגישה שלה ללקוחות כדי להציע שירותי אספקת מים ותקשורת באמצעות סיבים אופטיים.



על פי הערכות, לאחר שתוקם התשתית תאגח MDSE את תזרים ההכנסות הצפוי מהספקת גז טבעי לצורך גיוס כספים שיחליף את ההון העצמי שיממן את ההשקעות בפרויקט. סגיס ציין שהעסקה לרכישת השליטה ב-MDSE מצטרפת לעסקות אחרות שבוצעו באחרונה בידי החברה, כמו הצטרפות לקבוצת משקיעים לצורך הקמת חברה שתעסוק בייזום פרויקטים בתחום האנרגיה מתחדשת בהודו בהשקעה כוללת של 20 מיליון דולר.



גרנית חתמה באמצע פברואר 2008 על הסכם לרכישת 18.5% ממניותיה של החברה ההודית Traid Fuel Engineering (שעוסקת במחשוב תחנות דלק) תמורת 3.4 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully