וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס שפירא נוקם בפאפראצי בתערוכת אמנות סלולרית

מורן הרפז

10.4.2008 / 10:39

מי רמז לשמואל פרנקל ממכבי תל אביב להזיז את המשחק כדי לא להפריע לשידור "הישרדות" ■ למה השופט לא קיבל את טענות רוני בר-און? ■ מדוע דניאל פרידמן התעלם במהלך ביקורו בבית המשפט מטענות שהוא עצמו השמיע השבוע? ■ איך מאיר שטרית שיכנע את יצחק תשוב

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, החליט להתנקם בצלמים הרבים שצילמו אותו באירוע, וצילם אותם בחזרה עם מצלמת הסלולרי שלו. באו לפרגן: גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, ואילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום. באו לספוג אמנות: ראש עיריית רמת גן צבי בר, שאול אלוביץ', ארז אלוביץ' ושרון איילון, פנינה ומשה אדרי, דוד פתאל, דרורית ורטהיים, צביה ויוסי גרוס, פנחס שירמן, דוד טמיר, יאיר גלר, עו"ד דוד אפרתי, אילן פיבקו, מאיר פיצ'חזדה ושמואל וענת פרנקל. אחד המוזמנים זרק הערה לעבר שמואל פרנקל מהנהלת מכבי תל אביב על כך שהוא מקווה שגמר "הישרדות" לא ישודר באותו היום של משחק מכבי, ורמז לו בעדינות לדחות את המשחק.



הדשא של שר האוצר



ועדת הערר לתכנון ובנייה במחוז ירושלים דחתה את הערר שהגישו שר האוצר רוני בר-און ורעייתו נגד שכנם במוצא עילית. בערר נטען שתוכנית הבנייה שהגיש שכנם, דוד ששון, אינה עולה בקנה אחד עם התוכנית התקפה. הטענה המרכזית היתה כי הבית של השכן אמור היה להיבנות באלכסון ביחס לכביש, ומשלא נעשה כך, ומכיוון שלא התקבלה הקלה בתוכנית הבנייה ומדובר בסטייה ברורה מהתוכנית, היתר הבנייה אינו חוקי.




הוועדה הסכימה כי יש סטייה מתוכנית הבינוי, אך קיבלה את עמדת השכן, שמדובר בתוכנית שמתווה קווים כלליים בלבד, וקבעה כי ששון ימשיך לבנות את ביתו, תוך שינויים קלים בלבד בתוכנית. הוועדה קבעה עוד כי אין בבנייה זו פגיעה בפרטיות של משפחת בר-און. "אין כל אפשרות לראות דבר וחצי דבר מבית השכן. אף החצר המרכזית בבית בר-און (שבה ממוקמת בריכת השחייה) מוסתרת כמעט לחלוטין מבית השכן", טענה הוועדה. עם זאת, הוועדה קיבלה את הטענה שמחלונות הקומה הראשונה, בזווית מסוימת, ניתן לראות את בית בר-און, ולכן הורתה כי על השכן לנטוע שני עצים בוגרים שיחסמו את שדה הראייה בין שני הבתים.



פרידמן עורך ביקור פתע




באי בית המשפט בתל אביב הופתעו אתמול לגלות שבדיונים בבית המשפט יושב באולם שר המשפטים, פרופ' דניאל פרידמן. במהלך הביקור, שתואם עם נשיאת בית משפט השלום, השופטת עדנה בקנשטיין, ביקר פרידמן בלשכות ההוצאה לפועל ובאולמות הארכות המעצר. פרידמן, עורך דין בעברו הרחוק, התלונן השבוע בכנס לשכת עורכי הדין על הסחבת, דחיות הדיונים וההמתנה הממושכת במסדרונות בית המשפט. ואולם כשעוברי אורח שפגשו את השר במבואת בית המשפט התלוננו בפניו על התורים הרבים בהוצאה לפועל, העיכובים במשפטים והסחבת, השר בחר שלא להגיב.



פרידמן המשיך לאולם הארכות המעצר כדי לבחון מקרוב את מערכת שיחות הוועידה בווידאו שהותקנה במקום, שנועדה לחסוך את הבאתם של עצירים לבית המשפט ומראה לשופטים את העצירים מתא המעצר או מהכלא בעת החלטה על הארכת מעצרם או על שחרורם. ביקורו של פרידמן עורר זכרונות מתחילת שנות ה-90, כששר המשפטים דאז, יוסי ביילין, ביקר באולמות המעצר בבית המשפט בתל אביב כשהוא מחופש - כדי למנוע את זיהויו.



לסט נותן הבטחות



בטקס הענקת מלגות לסטודנטים במימון יצחק תשובה באמצעות קרן דלק שנערך השבוע במכללה האקדמית נתניה, הביע אורח הכבוד, שר הפנים מאיר שטרית את אמונתו כי תשובה ימשיך במפעלו ואף יגדיל את תרומתו לסטודנטים. יו"ר קבוצת דלק גבי לסט מיהר להרים את הכפפה והכריז: "על כל שקל של הממשלה, נוסיף אנחנו שניים". נשיא המכללה פרופ' צבי ארד הודיע מיד שהמכללה תוסיף גם היא שני שקלים. שטרית לא התבלבל ואמר כי אם יהיה שוב שר האוצר, ידאג שהממשלה תגדיל את השקעותיה בתחום. לסט הגיב מיד: "אין בעיה, אבל קודם תקצו".



עיריית רעננה מנציחה את עוזי כהן



עיריית רעננה החליטה לקרוא לשכונה החדשה המיועדת לזוגות צעירים בצפון העיר "נאות עוזי", על שמו של סגן ראש העיר ב-18 השנים האחרונות, עוזי כהן, שהלך לעולמו בינואר. השכונה תיבנה סמוך לשכונת "לב הפארק" ותכלול 380 דירות, ש-242 מהן מיועדות למשפחות צעירות ולזכאי משרד השיכון. "בעת שכיהן כמ"מ ראש העיר, קבע עוזי את השלט המורה על בניית השכונה. היה זה חלומו לראות את בנינו ממשיכים לגור כאן, והוא פעל רבות למימושו. אני משוכנע כי לו היה אתנו כאן, הוא היה מברך על הבחירה", ציין ראש עיריית רעננה נחום חופרי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully