וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיעור מוחות על כוס קפה: סטארבקס מבקשת מלקוחותיה להציע רעיונות לשיפור הרשת

הדר תדמור

10.4.2008 / 11:13

ניתן להציע את הרעיונות באתר MyStarbucksIdea.com

את ההצעות לשיפור יכולים הלקוחות להציג באתר האינטרנט שכתובתו MyStarbucksIdea.com. סטארבקס דיווחה כי למרות שהאתר הוצג רק לפני מספר ימים, האתר כבר מלא ברעיונות לשיפור, ביניהם ספל קפה בחינם לחוגגי יום הולדת ודוכני אקספרס להזמנות מהירות.



בנוסף לתיבת ההצעות המקוונת של החברה, סטארבקס השיקה קפה חדש וזול תחת השם פייק פלייס רוסט. קפה זה יהיה מוכן מראש, בניגוד למשקאות המוכנים רק על פי הזמנה. עם זאת, החברה התחייבה כי קפה מסוג פייק פלייס אשר לא נמכר כעבור 30 דקות ממועד הכנתו ייזרק.



רשת בתי הקפה נוקטת בתקופה האחרונה בצעדים רבים שנועדו לעודד את מכירותיה. הצעדים באים בין היתר בעקבות החלטתה של מקדונלד'ס להגדיל את עסקי הקפה בסניפיה, ועל רקע צניחה של 42% במניית סטארבקס ב-2007 בשל ירידה בהכנסות הסניפים.



כך למשל, מציעה סטארבקס מילוי מחדש של משקאות ללא תשלום למחזיקי כרטיס סטארבקס בארה"ב. בנוסף, הודיעה החברה על הורדת מחיריהם של מספר מוצרי מזון ומספר משקאות מהתפריט של החברה.

בין הצעדים הנוספים של הרשת - אימון מחדש של כל עובדי ומנהלי הסניפים, הצגתן של מכונות קפה חדישות והצעת חיבור אינטרנט WiFi בחינם לבעלי כרטיס סטארבקס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully