וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקפה בדרך לרכישת קפהנטו

עדי דברת

10.4.2008 / 11:28

הרשתות החלו בבדיקות נאותות. רשת ארקפה נמצאת בבעלות משפחת שמר, ומונה 31 סניפים. לקפהנטו 13 סניפים בפרישה ארצית

המגעים בין רשת ארקפה לבין קפהנטו, בעניין רכישת רשת בתי הקפה, עברו לשלב הבא. הרשתות החלו בבדיקות נאותות, ובמהלך הבדיקה תבחן ארקפה את מסמכיה של קפהנטו. בסוף הבדיקה יוחלט אם וכיצד התקדמו הרשתות לעבר חתימה על הסכם רכישה. לפני כחודש וחצי התחילו המגעים בין ארקפה לבין רשת קפהנטו, הנמצאת בבעלות אנשי העסקים חיים מלכה ושלמה אברס. רשת ארקפה נמצאת בבעלות משפחת שמר, ומונה 31 סניפים של בתי קפה וכן שלוש מסעדות של הרשת האיטלקית ג'ויה. קפהנטו מונה 13 סניפים בפרישה ארצית. בימים אלה נפתחים סניפים חדשים לרשת ברעננה ובדימונה, ועד סוף 2008 ייפתחו ארבעה סניפים נוספים. עד 2009 מתכננת הרשת לפתוח שישה סניפים נוספים.

רשתות בתי הקפה אינן מפסיקות לפתוח סניפים חדשים. ארומה ישראל הודיעה כי תפתח עוד 20 סניפים ב-2008, ורשת רולדין תפתח ב-2008 שבעה סניפים בקונצפט של בתי קפה. גם קפה ג'ו מתרחבת עם פתיחה של חמישה סניפים נוספים, וקפה קפה מתכננת פתיחת 20 סניפים עד סוף 2008. בנוסף, רשת אספרסו בר פותחת שלושה סניפים חדשים.

שלמה אברס, מבעלי קפהנטו, אישר את הידיעה והוסיף כי הרשתות לומדות כעת להכיר זו את זו. בתשובה לשאלה אם הרשתות יישארו נפרדות במקרה שהרכישה אכן תצא אל הפועל, אמר אברס: "ארקפה יוכלו לעשות מה שירצו, אבל הרעיון הוא שיישארו שתי רשתות נפרדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully