וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבמ רוכשת את FilesX הישראלית

גיא גרימלנד

10.4.2008 / 11:42

מדובר בסכום הנע בין 70 ל-80 מיליון דולר. הטכנולוגיה מוגנת הפטנטים של FilesX מסייעת לאנשי מערכות המידע לשחזר נתונים

יבמ רוכשת את חברת FilesX הישראלית. החברה, הפועלת בחיפה ובמסצ'וסטס, מפתחת תוכנה להתאוששות כמעט מיידית של נתונים ולהגנת נתונים רצופה במערכות ארגוניות ובמערכות בשלוחות ובסניפים של ארגונים גדולים. הרכישה אמורה להיסגר בקרוב ולא נמסרו פרטים כספיים אודות היקפה. מקור מסר כי מדובר בסכום של 80-70 מיליון דולר.

תפוצת הנתונים והמידע בארגונים מבוזרים מובילה עסקים מגדלים שונים לחפש אחר דרכים טובות יותר לניהול הסיכונים המאפיינים את תשתיות האחסון שלהם, ולהבטחת התאוששות ושחזור נתונים.

FilesX מתמודדת עם הצורך הזה בעזרת מערכת הגנה רצופה על הנתונים, המציעה התאוששות מהירה של יישומים עסקיים קריטיים ושל שרתים הפועלים בסביבת חלונות של מיקרוסופט.

עם סגירת העסקה, בכוונת יבמ להפוך את הטכנולוגיה של FilesX לחלק ממשפחת כלי ניהול האחסון של טיבולי Tivoli Storage Manager) TSM) - ספינת הדגל של יבמ בתחום הגנת הנתונים ותשתיות המידע, עם יכולות מוכחות בסביבות לקוח אמיתיות הפועלות כבר היום.

פתרונות הגנת הנתונים הרצופה ברמה הכלל-ארגונית של FilesX ישלימו את כלי התוכנה להגנת הקבצים של יבמ, Tivoli Continuous Data Protection for Files, המיועדים לעסקים קטנים ובינוניים וגם למשתמשי PC פרטיים.

הטכנולוגיה מוגנת הפטנטים של FilesX מסייעת לאנשי מערכות המידע לשחזר נתונים לאחר כל סוג של נפילה או כשל, וכמעט מכל נקודת זמן. קלות שימוש ופונקציות ניהול עצמי, הופכות את היצע המוצרים של FilesX לאטרקטיווי במיוחד בארגונים ובסביבות עבודה המאופיינים במחסור במקצוענים בתחום מערכות המידע, ובמגבלות תקציב.

רכישת FilesX תאפשר למנהלי טכנולוגיות מידע המתמודדים עם הלחצים האופייניים לגידול תלול בכמויות הנתונים, ולמנהלים בארגון האחראים להבטחת העמידה בהוראות חקיקה ותקנות הנוגעות לאבטחת נתונים והשליטה בהם, לקבל מיבמ פתרון מקיף מקצה לקצה להגנת הנתונים הארגוניים - מרמת המחשב הנייד, דרך משרדים ושלוחות ועד למרכזי עיבוד הנתונים הארגוניים ולמתקני הגיבוי וההתאוששות.

מערכות ההגנה, המטפלות הן בנתונים המאוחסנים על גבי דיסקים והן על גבי קלטות, מאפשרות לשפר את השליטה בנתונים ולהבטיח למשתמשים גישה כמעט בלתי מופרעת לנתונים הדרושים להם, גם במקרה של הפרעות במערכות המידע.

אל זולר, המנהל הכללי של חטיבת טיבולי ביבמ, ציין כי "רכישת FilesX תשלים את החזון הכולל של יבמ להגנת נתונים בכיסוי כלל-ארגוני, באמצעות תוספת יכולות קריטיות להגנת הנתונים בשלוחות ובסניפים של ארגונים גדולים, הבטחת הגנה רצופה על הנתונים ביישומים ובשרתים, ותמיכה בצרכים האופייניים למשתמשים עסקיים, להתאוששות כמעט מיידית של נתונים. הרכישה תחזק עוד יותר את אסטטרטגיית המוצרים של יבמ בשווקי הביניים, בזכות התוספת של פתרונות שלמים וקלים לשימוש להגנת נתונים אשר עתידים להיות אטרקטיוויים גם למחלקות, שלוחות ומשרדים מרוחקים של ארגונים גדולים".

FilesX משרתת כיום למעלה מ-100 לקוחות בארה"ב ובישראל, ובהם גופי ממשלה, חינוך, בריאות, שירותים פיננסיים ותעשיות ייצור.

ג'ימי גרסיה-מזה, מנכ"ל FilesX הוסיף כי "עם השלמת העסקה, השילוב בין יכולות הגנת הנתונים וההתאוששות של FilesX ובין מוצרי ניהול האחסון של יבמ יאפשר ללקוחות להגן בצורה טובה יותר על הנתונים והמידע הקריטיים לעתיד עסקיהם. לקוחות FilesX יפיקו תועלת מהמשאבים הנרחבים אותם מקדישה יבמ להגדלת משקל כלי ניהול האחסון במסגרת עסקיה, וימשיכו לקבל תמיכה בהתאם לחוזים הקיימים".

  • עוד באותו נושא:
  • ibm
  • filesx

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully