וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגלים אחריות תאגידית

טלי חרותי-סובר

10.4.2008 / 12:22

השנה חלה עלייה משמעותית במספר החברות אשר נכנסו לשאלון המקוון של הדירוג לאחריות תאגידית שעורך ארגון מעלה

תהליך איסוף שאלוני דירוג מעלה 2008 לאחריות תאגידית יסתיים ביום חמישי, 17 באפריל. מומו מהדב, סמנכ"ל מעלה, אומר כי השנה חלה עלייה משמעותית במספר החברות אשר נכנסו לשאלון המקוון של הדירוג וגילו נכונות למלאו.

"כיוון שרוב רובן של החברות עומדות בתנאי הסף החברתיים והסביבתיים - אנו צופים צמיחה יפה במספר החברות שתיזכנה לדירוג בקטגוריית כסף", הצהיר מהדב. עם הוספת פרק ממשל תאגידי לדירוג - בהתאם להנחיות של ועדת גושן ולדירוגים בבורסות ניו יורק ולונדון - שמה מעלה דגש מיוחד על החברות הגדולות בישראל הנכללות במדד ת"א 100 בבורסה. כמקובל בעולם, תוצגנה עם חשיפת הדירוג רשימת החברות במדד תל-אביב 100 כאשר הדירוג מתחלק לארבע רמות -"כסף", "זהב", "פלטינה" ו"לא ניגשו לדירוג".

ארגון מעלה פנה השנה לכ-280 החברות הישראליות הגדולות במשק בבקשה למלא את שאלון הדירוג ולדווח על אופן ניהול ההשפעות החברתיות והסביבתיות שלהן. דירוג מעלה מחייב חתימת מנכ"ל כתנאי הגשה. מהדב מציין כי החשיבות הגדולה של הדירוג היא בראש ובראשונה בעצם ההשתתפות בו, אשר מלמדת על רמת השקיפות והדיווח לה מחויבים ראשי החברה.

השנה סוכם לראשונה עם ארגון הגלובל של האו"ם כי השתתפות בדירוג מעלה תוכר כדרך דיווח לחברות ישראליות אשר יצטרפו לגלובל קומפקט. סיכום זה יקל מאוד על חברות ישראליות להצטרף לרשת העולמית המונה מעל 3,000 חברות עסקיות החברות בגלובל קומפקט ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully