וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרכשו 2 מגרשים מכונס הנכסים של חפציבה

גיא ליברמן

10.4.2008 / 12:53

הרוכשת, חברת נתנאל גרופ תשלם 9.6 מיליון שקל עבור הקרקע במערב חדרה. זו הפעם הראשונה שמגרשים של חפציבה נמכרים מאז הקריסה

חברת הבנייה הציבורית נתנאל גרופ, שבשליטת משפחת נתנאל, רכשה שני מגרשים לבניית 100 דירות ב-9.6 מיליון שקל במערב חדרה מכונס הנכסים של פרויקט חופים - שהיה פרויקט הדגל של חברת חפציבה לפני קריסתה.

זו הפעם הראשונה שמגרשים של חפציבה נמכרים מאז קריסת החברה. המגרשים היו שייכים לבעלי קרקע פרטיים שנקשרו בעסקות קומבינציה עם חפציבה, ולכן ניתן היה לאפשר את מכירתם בקלות יחסית. במסגרת פרויקט חופים היו אמורים להיבנות 14 בנייני מגורים, כאשר עד לקריסת חפציבה הספיקה החברה להתחיל בבניית ארבעה מבנים. בעוד שאחד מהם אוכלס, שלושת האחרים נמצאים בשלבים שונים של בנייה.

כאשר רכשה חפציבה את הקרקע במתחם, לפני כשלוש שנים, היא שילמה מחיר המגלם שווי של 180 אלף שקל ליחידת דיור, מחיר הנחשב לגבוה בחדרה. המחיר שבו רכשה נתנאל גרופ את המגרשים מגלם שווי של 80 אלף שקל בלבד ליחידה (כ-20 אלף דולר), וזאת בהתאם לתוכניותיה להגדיל את זכויות הבנייה ל-120 יחידות.

אחד המגרשים הוא המערבי ביותר בכל השכונה וניצב ממש בקרבת הים, ובו ייבנו 41 דירות. במגרש נוסף הנמצא ממזרח לו ייבנו 79 דירות. בקרבת שני המגרשים ניצב מגדל מגורים שנבנה (וכבר אוכלס) בעבר על ידי נתנאל גרופ.

מנכ"ל נתנאל גרופ, דני נתנאל, אמר: "אם הפרויקט היה נמצא מזרחית לכביש 4, לא היינו מוכנים להיכנס אליו, אך דין מערב העיר שונה. אנו מזהים פוטנציאל גבוה ביותר לאזור שקרוב לים ממערב לכביש החוף, ולכן מעבר למחיר הנמוך של המגרשים אנחנו מעוניינים לבנות במקום". בחברה מעריכים כי דירות ארבעה חדרים יימכרו ב-870 אלף שקל, דירות חמישה חדרים יימכרו ב-1.1 מיליון שקל, ופנטהאוזים יימכרו ביותר מ-1.5 מיליון שקל. בחברה צופים כי תחילת הבנייה תתאפשר תוך כחצי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully