וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולי עופר בדרך להנפקה בוורשה

חברת CEE הגישה טיוטת תשקיף לצורך הנפקה בפולין. החברה השלימה לאחרונה גיוס הון בהיקף של 61 מיליון שקל להשקעה בנכסים מניבים

חברת CEE, שבשליטת יולי עופר הגישה טיוטת תשקיף לאישור הרשויות בהולנד לצורך הנפקת ני"ע של החברה ורישומם לציבור בבורסה לני"ע בוורשה, פולין. נכון למועד זה טרם נקבע מבנה הנפקה, החברה מעריכה כי תשלים את ההליכים הקשורים להצעה במהלך שנת 2008.

השלמת ההצעה כפופה לקבלת אישורים רגולטוריים נדרשים, לתנאי שוק כלליים וכן היא נתונה להשפעתם של גורמים שאינם בשליטת החברה, כך שאין כל וודאות כי מהלך ההצעה יושלם במועד או בכלל.

חברת CEE הודיעה לאחרונה כי השלימה בהצלחה גיוס הון בהיקף של כ 61 מיליון שקל המיועד להשקעה בנכסים המניבים של החברה, פיתוח בתחום המלונאות והייזום.
בנוסף הודיעה החברה לאחרונה על התקשרותה במספר עסקאות בין היתר לרכישת תשעה מבנים מחברת טלפוניה גדולה בהונגריה, להקמת הפרויקט הגדול ביותר הנבנה כיום בסרביה ומהגדולים בכל איזור מדינות הבלקן אשר יכלול קניון, בית מלון חמישה כוכבים ועוד, להקמת חברה בשיתוף ביג הישראלית המקימה מרכזי מסחר ביג בסרביה, רכישת מלון מרידיאן, מלון עסקים ונופש מהמפוארים ביותר בבודפשט והקמת מלון הבוטיק "W" היוקרתי בבודפשט.
חברת CEE נמצאת בשליטת יולי ורותי עופר (75%) ונימרוד רינות (25%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully