וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט מתנהל בעליות

שמואל שוסטר

10.4.2008 / 18:34

נאסד"ק עולה ב-1.4%, דאו ג'ונס מתחזק ב-0.7%. מניית טבע מתחזקת ב-1.2%, אודיוקודס עולה ב-1.1%, גיוון אימג'ינג יורדת ב-1%

המסחר בוול סטריט נפתח בעליות קלות. נאסד"ק עולה ב-1.4%, דאו ג'ונס מתחזק ב-0.7% ומדד S&P 500 עולה ב-0.7%. בין המניות הישראליות שבולטות עם פתיחת המסחר ניתן למנות את מניית טבע שנחלשת ב-0.5%, את מניית אודיוקודס שעולה ב-1.1%, את מניית בלופניקס שמתחזקת ב-1.5% ואת מניית גיוון אימאג'ינג שנחלשת ב-1%.

ענקית האינטרנט יאהו אישרה אמש, לאחר סיום המסחר כי תבצע ניסוי קצר, במסגרתו תעביר חלק מפעילות הפרסום צמוד תוצאות החיפוש שלה לענקית החיפושים המקוונים גוגל למשך תקופה של שבועיים. במסגרת הניסוי יעברו לא יותר מ-3% מפעילות הפרסום צמוד תוצאות החיפוש של יאהו לגוגל, במטרה להעריך כמה משתלם יהיה מיקור החוץ של הפעילות עבור שתי החברות במונחי הכנסות. הניסוי יהיה תקף רק לחיפושים שיתבצעו מארה"ב. גורמים המקורבים ליאהו מסרו כי היקפו המצומצם של שלב המבחן והטווח הקצר שבמהלכו יתקיים אינם צפויים לשבש את המגעים בדבר מכירתה של יאהו למיקרוסופט אך עשויים לשנות את הדינמיקה במשא ומתן בין החברות, מאחר שהם מאפשרים ליאהו להראות לבעלי מניותיה כי יש חלופות לרכישתה על ידי ענקית התוכנה. במקביל, דווח כי במטרה לנסות ולהגן על יאהו מפני השתלטות עוינת של מיקרוסופט נמצאת החברה במגעים למיזוג עם AOL, חטיבת האינטרנט של טיים וורנר.

יצרנית התרופות תרו הודיעה על מינוי סמנכ"ל כספים חדש לחברה. לאחר תקופה ארוכה בה נמנעת החברה מפרסום דו"חותיה בשל בעיות חשבונאיות מיתנה היום החברה את רון קוטלר לתפקיד סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל הכספים. יצרנית השבבים טאואר סמיקונדקטור תשתף פעולה עם חברת אטסיאן סמיקונדקטור האירופאית במטרה להגביר את קצב המכירות של החברה באירופה. הנציגות החדשה תספק תמיכה לוגיסטית וטכנית ללקוחות הקיימים, ותנסה להרחיב את בסיס הלקוחות של החברה באזור. מניית החברה נסחרה אמש במחיר של 89 סנט - נמוך ממחיר המינימום למסחר בנאסד"ק שעומד על דולר אחד. מנייתה של ענקית התרופות טבע ממשיכה במגמה השלילית ומאבדת כ-0.7% במסחר שלפני הפתיחה. אמש איבדה מניית החברה כ-0.8%. חברת התוכנה קליקסופטוור הודיעה כי תפרסם את דו"חותיה לרבעון הראשון של 2008 ב-30 לאפריל, לפני פתיחת המסחר.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully