וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב אמסלם הקים לפני 25 שנה משרד נסיעות קטן בטבריה - היום הוא תאגיד

עירית רוזנבלום

10.4.2008 / 17:22

25 שנה לאחר שהוקמה כסוכנות נסיעות צנועה נהפכה החברה הטבריינית אמסלם טורס לתאגיד ענק, המגלגל 150 מיליון דולר בשנה ■ האסטרטגיה: שירות מסביב לשעון, הסעות חינם וכרטיסי הגרלה

לפי נתונים שמוסרת החברה, היא מעסיקה כ 400 עובדים ונהנית מקצב צמיחה שנתי של כ-20% בממוצע. ב-2007 היא טיפלה בכ 150 אלף נסיעות, רובן של אנשי עסקים. החברה מטפלת בנסיעות של כ 1,000 חברות, בהן אמדוקס, קומברס, נייס, NDS, אלדין, סייפן, זירוקס, תנובה וטבע. מחזור המכירות שלה הסתכם בכ 150 מיליון דולר. לשם השוואה, מחזור המכירות של אחת ההתאגדויות הגדולות בענף הנסיעות, המונה יותר מ 70 משרדים, היה ב 230 2007 מיליון דולר.



למרות ההתרחבות הגלובלית והעבודה עם לקוחות רבים מאזור המרכז נותר מטה החברה בטבריה, והוא אף מורחב בימים אלה. הבחירה במיקום הלא שגרתי הזה זוכה להסבר כשפוגשים את מייסד החברה: יעקב אמסלם, דור רביעי בטבריה. לאמסלם, 50, קשר אמיץ עם עיר הולדתו. וגם עם ענף התיירות. אביו, אהרון החל להפעיל ב 1963 את חוף רון ובהמשך פתח במקום מלון.



היום מתכוונת החברה לצמצם את פעילותה בישראל ולהתמקד בחו"ל. "הביזנס נמצא בחו"ל ולשם אנחנו מכוונים", אומר אמסלם. "החזון שלנו הוא מחזור כספים עתידי של מיליארד דולר, ש 50% 70% מהם יבואו מפעילות מחוץ לישראל.



"הפעילות של הלקוחות שלנו נהפכת לגלובלית, וטבעי שגם אנחנו ניהפך לארגון גלובלי. כארגון שמבקש להיות דומיננטי גם בדור הבא, אנחנו לא רואים דרך אחרת מלבד נוכחות בכל הצמתים הראשיים בעולם". כיום כבר מפעילה אמסלם טורס סניפים בקליפורניה, ניו ג'רזי, לונדון, טורקיה, רומניה, הודו, הונג קונג, אירלנד ומקסיקו. "כל הפעילות בחו"ל מתבצעת באמצעות חברות שנמצאות בבעלותנו ובשליטתנו המלאה", אומר אמסלם. "רוב המנהלים של החברות שלנו בחו"ל הם ישראלים שעברו הכשרה בטבריה".



הכתבה המלאה מחר ב-MarkerWeek


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully