וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת שפיר למגורים רכשה קרקע באור יהודה ב-95 מיליון שקל

גיא ליברמן

10.4.2008 / 18:53

החברה תקים במקום פרויקט מגורים בהיקף של 420 דירות

כחלק ממגבלות המכרז תצטרך החברה לפצות דיירים הנמצאים בקרקע, עובדה שגרמה ליזמים רבים שלא לגשת למכרז. למעט שפיר, ניגשה רק חברה אחת נוספת למכרז, מה שיכול ללמד על הכדאיות הכלכלית שרואים אנשי הנדל"ן בפרויקט.



בנוסף, המינהל ניסה ללא הצלחה לשווק את הקרקע כבר לפני שנתיים במספר מכרזים נפרדים בני 120 יח"ד. כל המכרזים נכשלו לאחר שאף קבלן לא ניגש אליהם.



יחד עם זאת יש לציין כי הקרקע נרכשה במחיר זול ממכרז קודם שנעשה בשכונה בשנת 2005, וזאת למרות עלייה במחירי הדירות בשכונה מאותה התקופה בשיעור של 15%-10%. הקרקע האחרונה שנרכשה מהמינהל בשכונה תומחרה לפי 262 אלף שקל ליח"ד, כאשר המחיר בו זכתה שפיר מגלם סך של 226 אלף שקל ליח"ד (כ-65 אלף דולר ליח"ד), קרי מחיר הנמוך בכ-36 אלף שקל ליח"ד.



כיום מוכרת חברת בוני התיכון דירות ארבעה חדרים בשכונה במחיר ממוצע של כמיליון שקל ודירות חמישה חדרים במחיר ממוצע של 1.1 מיליון שקל.



משפיר נמסר כי בנוסף לקרקע באור יהודה ולחטיבת קרקע גדולה לבניית 158 יח"ד שרכשה החברה לפני חודשים ספורים בנתניה, בוחנת החברה רכישת קרקעות גדולות נוספות להקמת פרויקטים גדולים. זאת מתוך רצון להרחיב את פעילותם בשוק הנדל"ן למגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully