וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייס של חולדאי ויתר על נמל תל אביב: אודי בר-עוז מונה לסמנכ"ל המבצעים של רשות שדות התעופה

זוהר בלומנקרנץ

11.4.2008 / 9:25

לפי הערכות בענף התעופה, העדיף בר-עוז את התפקיד ברש"ת בשל השכר הגבוה יותר

לאחר שנבחר על ידי דירקטוריון נמל תל אביב למנכ"ל הנמל, ויתר אודי בר-עוז על התפקיד ומונה לסמנכ"ל המבצעים של רשות שדות התעופה (רש"ת). מועצת המנהלים של רש"ת, בראשות עובדיה עלי, אישרה את המינוי. בר-עוז ייכנס לתפקיד ביום ראשון.



בשבוע שעבר אושר מינויו של בר-עוז לתפקיד מנכ"ל נמל תל אביב בוועדת שפניץ לאישור מינויים בחברות ממשלתיות. לפני כארבעה חודשים נחשפה ב-TheMarker ההמלצה של דירקטוריון חברת מפעלי אוצר ים, המפעילה את מתחם נמל תל אביב, למנות את בר-עוז לתפקיד המנכ"ל. זאת לאחר שנטען כי בר-עוז אינו עונה לכאורה על הדרישות שהציבה ועדת האיתור לתפקיד.



הפרסום עורר גל של ביקורת ציבורית וטענות לכאורה למעורבותו של ראש העיר תל אביב רון חולדאי במינוי, אותן הכחיש חולדאי בתוקף. לפי הערכות בענף התעופה, העדיף בר-עוז את התפקיד ברש"ת בשל השכר הגבוה יותר ומכיוון שהתפקיד קרוב יותר לתחום ניסיונו המקצועי.



בר-עוז (43) הוא אל"מ במיל'. עד לפני כשנה שירת כמפקד בסיס חיל האוויר בנתב"ג. בר עוז יהיה הקצין הבכיר השני הפורש מצה"ל ונקלט בהנהלת רש"ת. באחרונה נבחר מפקד אוגדת עזה לשעבר, תא"ל (מיל.) שמואל זכאי לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש ברש"ת, לאחר שמילא תפקיד מנהל חטיבת הביטחון ברש"ת. יו"ר מועצת המנהלים של רש"ת, עובדיה עלי, אמר על מינויו של בר-עוז כי מדובר ב"מינוי מקצועי".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully