וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר אופטרוניקה נתבעת לשלם כ-23 מ' ש' לחברה קבלנית שנטלה חלק בהקמת "בית אופיר"

אלי דניאל

14.10.2001 / 8:54

התובעת, ישי את שדי, שימשה כקבלן מבצע בפרויקט שהוקם בהר החוצבים; בין הצדדים החל הליך בוררות; לטענת החברה, התביעה "נעדרת בסיס מציאותי"

חברת אופיר אופטרוניקה , הפועלת בתחום האופטיקה ובתחום מכשירי המדידה, מדווחת הבוקר כי הוגשה נגדה תביעה על סך של כ-23 מיליון שקל, בתוספת מע"מ, על ידי חברת ישי את שדי - חברה לעבודות בנייה, חפירה ופיתוח, אשר שימשה כקבלן מבצע בפרויקט "בית אופיר" שהוקם בהר החוצבים בירושלים. יצוין, כי החברה כבר החלה בהליך בוררות עם ישי את שדי בקשר לסכסוך הקיים בין הצדדים, כאשר בהליך זה אמורות להתברר תביעות הדדיות.

אופיר מוסיפה כי תביעותיה של ישי את שדי החלו כבר בשנת 1998, עם סיום הקמת הפרויקט, וזאת לאחר שישי את שדי הגישה לה מסמך ובו דרישה לשלם לה סכום הגבוה ב-5 מיליון שקל מהסכומים, שלדעת מפקחי הבנייה של החברה, נקבעו בהסכם שבין הצדדים. אופיר מציינת כי היא דחתה, ועודנה דוחה, את התביעה האמורה, שלטענתה נעדרת בסיס מציאותי.

כמו כן, החברה הודיעה כי תביעות נוספות של ישי את שדי, המביאות לסכום הנקוב בכתב התביעה, הועלו לראשונה בכתב התביעה, ולטענת החברה, מדובר במהלך טקטי מצד ישי את שדי בקשר לניהול הבוררות.

אופיר מציינת כי עמדתה היא שיש לדחות את טענותיה של ישי את שדי. החברה מוסיפה כי בכוונתה להגיש את תגובתה לכתב התביעה, כאשר תגובה זו תכלול כתב הגנה וכתב תביעה שכנגד, אשר יכילו את טענותיה של החברה בנוגע למעשי ומחדלי ישי את שדי במסגרת בנייתו של "בית אופיר", והנזקים שנגרמו לה, לטענתה, בגין מעשים ומחדלים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully