וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל פיננסים: המלצת "משקל שוק" למניית אסם; צופים עלייה של 7.8% במחיר המניה למחיר יעד של 46 שקל

יעל פולק

13.4.2008 / 10:20

"החברה תגיע בארבע שנים למרווח התפעולי של נסטלה"

בהראל מסבירים כי "הנהלת החברה פועלת להרחבת סל מוצריה באמצעות שילוב מוצרים מייצור עצמי, יבוא מוצרים מובילים של נסטלה וכן על ידי אסטרטגיה של רכישות, כדוגמת בונז'ור ולאחרונה מטרנה".



"במקביל שוקדת החברה על תהליכי התייעלות מקיפים, כגון הקמת המרכז הלוגיסטי וההשתתפות בפרויקט ה-GLOBE של נסטלה העולמית", מוסיפים בהראל. "אנו סבורים כי יכולתה המוכחת של הנהלת החברה עד כה ותהליכים אלו הפועלים במקביל יובילו לשיפור מתמיד ויציב ברווחיותה של החברה".



בהראל רואים את טבעול כמנוע הצמיחה העיקרי לפעילות אסם. "אנו סבורים כי בשנת 2008 נראה את פירות ההשקעה במפעל בצ'כיה, ולהערכתנו תצמח פעילות טבעול בכ-30% בשנת 2008. אנו רואים את המוצרים המיובאים מנסטלה ככוח המוביל בצמיחת המכירות לשוק המקומי, זאת לצד הרחבת סל המוצרים הקיים מייצור עצמי".



באוקטובר 2007 נחתם מזכר הבנות לרכישת 51% מפעילות מטרנה. בהראל צופים כי "אסם תרחיב את מגוון המוצרים המיוצרים ע"י מטרנה ותשאף לפעול עם מותג זה גם בחו"ל בשוק הכשר. בנוסף, פעילות בתחום זה עשויה להוות פלטפורמה להחדרת מוצרי מזון התינוקות של נסטלה".



עוד מוסיפים בהראל כי "איחודי המפעלים, הרחבת פעילות היצוא וכן שינוי תמהיל המוצרים לשוק המקומי, מביאים אותנו להערכה כי מגמת השיפור במרווח התפעולי תימשך ותביא את החברה בתוך כארבע שנים לרמת המרווח התפעולי של חברת נסטלה, העומד על כ-14%".



אסם מוחזקת בשיעור של כ-54% ע"י חברת נסטלה, קונצרן המזון הגדול בעולם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully