וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על רוכשת שלושה מטוסי בואינג חדשים

תשקיע כ-145 מליון דולר במטוסים מדגם 737-800. ישמשו להגברת תנועת הנוסעים ליעדים קצרי הטווח וייכנסו לשימוש בתחילת 2009

אל על הודיעה היום, כי חתמה על הסכם עם חברת התעופה הספרדית אייר אירופה, לפיו תרכוש ממנה אל על 3 מטוסי נוסעים חדשים מדגם 737-800. החברה הספרדית תרכוש את המטוסים מחברת בואינג ותעביר אותם במועד המסירה ישירות לאל על.

חיים רומנו, מנכ"ל אל על ציין כי החברה ממשיכה ביישום התוכנית האסטרטגית "אל על 2010", וממשיכה במגמת ההצטיידות וחידוש צי המטוסים ומוסיפה שלושה מטוסים חדשים נוספים לצי מטוסיה. המטוסים מדגם בואינג 737-800 מיועדים להגביר את הקיבולת במחלקות התיירים והעסקים וישמש ליעדים קצרי טווח.

מטוסי ה- 737 הינם מטוסים בעלי כ- 160 מושבים. עלות רכישת המטוסים, לרבות ההתקנות וההשקעות לצורך קליטתם בחברה, מוערכת בכ- 145 מיליון דולר. המטוסים צפויים להיכנס לשירות באל על במהלך שנת 2009.

חיים רומנו ציין כי רכישת המטוסים הנוספים באה לתת מענה לביקוש הגדל ליעדי אל על הקצרים ולאפשר לנוסעי החברה היצע מושבים גדול יותר. כמו כן ציין רומנו כי אל על פועלת כל העת לחידוש ולהגדלת צי המטוסים, בהתאם לאסטרטגיה שקבעה לעצמה להמשיך ולהוביל את שוק התעופה בישראל.

לאחרונה רכשה אל על מבואינג ארבעה מטוסים חדשים מדגם 777 בעלות של כ- 540 מליון דולר. מטוסים אלה, אשר יצויידו במנועים מדגם "רולס רויס", צפויים להצטרף לצי מטוסי הנוסעים של החברה לטווחים הבינוניים והארוכים. בצי המטוסים של אל על ישנם כיום 8 מטוסי 737. עם קבלת המטוסים, ימנה צי החברה 40 מטוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully