וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון נשות השוטרים - למען הפועל הסיני

רכש כ-16 אלף טוסטר אובן מתוצרת סין בשווי ממוצע של 200 - 300 שקלים ליחידה. התאחדות התעשיינים מחתה בפני השר דיכטר

בימים של האטה כלכלית וצמצומים במפעלים, קיבלו השוטרים והסוהרים שי לחג דווקא מתוצרת סין במקום מוצר ישראלי. כך מסרה ד"ר מיכל סגל, יו"ר מטה כחול-לבן בהתאחדות התעשיינים.
לדבריה, רכש ארגון נשות השוטרים והסוהרים עבור כ-16 אלף חבריו, טוסטר אובן מתוצרת סין, בשווי ממוצע של 200 - 300 שקלים האחד.

סגל קראה לראשי הארגון להביע דאגה והזדהות גם עם נשות עובדי התעשייה הישראלית. לדבריה, אם מדיניות ארגון נשות השוטרים והסוהרים היא לספק עבודה לסינים אולי יש מקום להשלים את המהלך ולייבא אף שוטרים וסוהרים מסין שיחליפו את בעליהן הישראלים.לא יעלה על הדעת, טוענת סגל, שארגון נשות שוטרי וסוהרי ישראל הדואג לרווחתם של השוטרים והסוהרים לא ידאג גם לאזרחי המדינה.יו"ר מטה כחול-לבן בהתאחדות התעשיינים בקשה מהשר לביטחון פנים, אבי דיכטר ומהמפכ"ל רב ניצב דוד כהן, לבקש מהארגון, כי בחגים הבאים הוא ירכוש שי לשוטרים מתוצרת כחול-לבן בלבד.

אולי בשנה הבאה

מארגון נשות השוטרים והסוהרים נמסר בתגובה : "הארגון הארצי לקידום מעמד השוטר והסוהר הוא עמותה המתנהלת על פי חוק ועומדת לביקורת ופיקוח של מבקר פנים, רו"ח ורשם העמותות. הארגון ממומן מדמי חבר בלבד, ואינו נתמך ע"י המדינה או גוף אחר. מידי שנה הארגון מקיים הליך מסודר ומוקפד לבחירת המתנה המוענקת בחג הפסח לשוטרים ולסוהרים, חברי הארגון.
הארגון פועל למיקסום התועלת עבור חבריו כאשר העיקרון המנחה הוא רכישת המוצר שלגביו יושגו מיטב היתרונות לחברי הארגון מבחינת : איכות, מחיר ותנאי התשלום בהשוואה לחלופות.

לאחר 4 חודשים של הליך בחירה מסודר ושקוף שבהן נבחנו ההצעות ע"י חברי ועד הארגון על פי קריטריונים של שימושיות, מחיר, עיצוב וכיו"ב, החליט הועד לבחור במוצר הנדון. הארגון פונה בכל שנה לקבל הצעות תחרותיות כולל מתוצרת "כחול – לבן" לשי עבור חבריו ומקווה כי בעתיד תהיינה הצעות רלוונטיות לבחירת שי מתוצרת הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully