וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקירוב יבנה מלון יוקרה בלונדון

נתן שבע

13.4.2008 / 13:43

רוכש נכס השוכן במרכז העיר תמורת כ-640 מיליון שקל. אלרוב תפעל להפוך את הנכס למלון יוקרתי בן כ-160 סוויטות וחדרים

אלפרד אקירוב ממשיך לפתח את רשת המלונאות שלו ונכנס לראשונה לאנגליה. אלרוב נדל"ן ומלונאות שבשליטת אקירוב הגיעה להבנות עם The Crown Estate (הממונה על נכסי המלכה) לרכישת Café Royal השוכן במרכז לונדון. הנכס יירכש באמצעות חברה בת המוחזקת על ידה בשיעור של 80%, Locka Holding, תמורת 90 מיליון לירות סטרלינג, כ-640 מיליון שקל.

אלרוב תפעל להפוך את הנכס למלון יוקרתי, בן כ-160 סוויטות וחדרים ובנוסף שטחי מסחר בהיקף של כ-1,600 מ"ר. הנכס שוכן ברחוב ריג'נט (Regent Street) במרכז לונדון, שטחו הכולל הינו כ- 24,000 מ"ר ומתנהל לגביו הליך שינוי ייעוד למלון.

הפרויקט מצטרף לפורטפוליו מלונות היוקרה של אלרוב, הכוללים את מלון מצודת דוד, מלון אלרוב ממילא החדש - המושלם בימים אלו בירושלים - ולמלון המתוכנן באמסטרדם. כיום, בבעלות אלרוב כ- 500 חדרי מלון בשלבי תכנון ובניה ו-384 סוויטות וחדרים פעילים.

ג'ורג'י אקירוב, שמרכז את פעילות המלונאות של קבוצת אקירוב, מציין כי החברה מתכננת להרחיב עוד את התחום: "אנו פועלים באופן שוטף לאיתור מבנים ייחודיים נוספים במיקומים יוקרתיים בערים מרכזיות באירופה ובניו-יורק מתוך מטרה להרחיב את הנוכחות הבינלאומית של הקבוצה. האיתנות הפיננסית של הקבוצה בשילוב התנאים השוררים בשוק עשויים להקל עלינו באיתור ורכישת מבנים מתאימים. אנו מאמינים כי בתחום מלונות היוקרה גלום פוטנציאל רווח רב עבורנו כבעלי ידע וניסיון הן בתחום הנדל"ן והן בתחום ניהול מלונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully