וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה הגדולה בתחרות הסטארט-אפים של TheMarker לשנת 2008: פלאימדיה

גיא גרימלנד

13.4.2008 / 16:15

בנוסף עלו לשלב הגמר גם החברות סימבי ויונד

אינפוג'ין חתמה לאחרונה על הסכם חשוב עם חברת קומברס. דאבל פיוז'ן חתמה על שורה של הסכמים מאז זכייתה וגייסה 26 מיליון דולר.



עלו לשלב הגמר של התחרות גם סימבי וויונד. פלאימדיה נבחרה מתוך כמה עשרות חברות סטארט-אפ מועמדות בתחרות שנערכה בכנס COM.VENTION 208 של TheMarker.



פאנל השופטים מנה את רוברט סקובל, מפעיל הבלוג הפופולארי Scobleizer; ברק שיין, מנהל פיתוח עסקי במיקרוסופט; רונן סמוחה, מנהל חטיבת פיתוח .Net במיקרוסופט; אהוד לוי, שותף בקרן הון סיכון ורטקס; יורם יעקובי, הטכנולוג הראשי של מעבדות המו"פ של מיקרוסופט בישראל; גארי שיינברג, סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות בחברת התקשורת הבריטית בריטיש טלקום; דייויד סייבל, סגן יו"ר חברת השיווק הישיר וונדרמן מקבוצת Y&R העולמית; ומעיין כהן כתבת האינטרנט.



פלאימדיה מפתחת טכנולוגיה המאפשרת הוספת שכבות לסרטוני וידיאו ברשת. בכנס הציג נמרוד קוזלובסקי, מנכ"ל החברה, את הטכנולוגיה. בסרטון ניתן לראות שהגולשים הצופים בסרטון וידאו שעושה שימוש בטכנולוגיה של פלאימדיה יכולים לקבל מידע על השחקנים בסרט (למשל מיהי מג ריאן בסרט הארי פגש את סאלי); לקבל מידע נוסף (למשל באיזו מסעדה נמצאת סאלי). לשלוח את הסרטון וידאו למובייל או לשתף בו חברים אחרים; וכמובן להחליף כתוביות התרגום באופן אוטומטי לשפות שונות. החברה הוקמה לפני שנתיים על ידי יובל קליין, אחד המקימים של האוזן השלישית, סמנכ"ל שיווק טאוור רקורדס והד ארצי אינטראקטיב; דיויד מרקוביץ, לשעבר בנקאי השקעות בקרדיט סוויס; יוני סילברברג, בחור אוסטרלי שעשה עלייה ומגיע מתחום עיצוב המוצר; ובן אנוש. לחברה, המוכרת חודשים ספורים בלבד, כ-40 לקוחות עם פוטנציאל צפיות של 700 מיליון איש. לפלאימדיה יש חברות מתחרות שונות שמציעות להוסיף שכבות שקופות של מידע בסרטוני וידיאו, אך הן פונות לנישות מתחום הפרסום, שאינו המוקד של פלאימדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully