וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופלנד - חברת האחזקות של האחים זכאי - תשקיע 200 מיליון ליש"ט בהקמת אימפריית מלונאות באנגליה

סוכנויות הידיעות

13.4.2008 / 20:17

ה"טיימס" הבריטי מדווח כי החברה תרכוש 50 אתרים בשנה וחצי הקרובה

החברה, המחזיקה בנכסים בשווי מוערך של כ-5 מיליארד ליש"ט (כ-9.9 מיליארד דולר), מתכננת לרכוש לפי הדיווח 50 אתרים ב-18 החודשים הקרובים מתוך כוונה להקים בהם מלונות מוזלים ולחכרם לחברת להפעלת בתי מלון, כמו טראוולודג' ופריימר אין.



טום בטס, סמנכ"ל הכספים של טופלנד, אמר ל"טיימס" כי החברה תרכוש בעיקר פרויקטים שהבנייה בהם כבר זכתה באישורים המתאימים, אך הקבלנים נקלעו לקשיי מימון. לדבריו, החברה כבר הבטיחה את בעלותה על שני אתרים במערב אנגליה ובמרכזה, בנוסף לאתר שלישי שהחברה שוקלת לרכוש בלונדון. "ישנו ביקוש גבוה למלונות מוזלים", אמר בטס.



בטס הוסיף כי בניגוד לחברות אחרות העוסקות בפיתוח נדל"ן, טופלנד אינה מעוניינת לגרוף רווח מהיר באמצעות מכירת הנכסים ברגע שתושלם הבנייה. "אנחנו משקיעים לטווח הארוך", אמר בטס, שהוסיף כי בנוסף להשקעה של 200 מיליון ליש"ט מכספיה של החברה, הקבוצה תגייס 160 מיליון ליש"ט נוספים. כאשר המלונות יתחילו לפעול ויוחכרו לזכיינים, אמר בטס, שוויים צפוי להגיע למיליארד ליש"ט.



טופלנד - חברת הנדל"ן השישית בגודלה בבריטניה - נכנסה לראשונה לתחום המלונאות לפני כשלוש שנים עם רכישתם של חמישה מלונות בלונדון ומלון נוסף באדינבורו תמורת 185 מיליון ליש"ט. החברה, המחזיקה גם בבעלות על 78 סניפים של רשת הקמעונות מרקס אנד ספנסר, מתכננת גם לנצל את ההאטה הנוכחית בשוק הנדל"ן הבריטי כדי לרכוש בנייני משרדים באזור הסיטי של לונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully