וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תים תספק ל-KPN ההולנדית פתרונות לניהול רשתות במסגרת עסקה בשווי של כמיליון דולר

צורי דאר

14.10.2001 / 11:06

הפרויקט יבוצע באמצעות החברה הבת TTI טלקום ויתבסס על טכנולוגיית xDSL

חברת תים מחשבים , ספקית פתרונות תקשורת, מחשוב ואבטחת מידע, תספק לחברת KPN, באמצעות חברת הטלפוניה הלאומית של הולנד, Royal KPN NV, מערכות מחשוב. היקף העסקה נאמד בכמיליון דולר.

מתים נמסר כי הפרויקט יבוצע באמצעות החברה הבת TTI טלקום ויתבסס על טכנולוגיית xDSL, כחלק מתהליך הגדלת רוחב הפס של הרשתות ב-KPN. במסגרת ההסכם, תספק תים מערכות יוניקס של SUN בתצורה המאפשרת רמת יציבות גבוהה, עבור מתן תמיכה, אבטחת שירותי ADSL ושירותים מבוססי ATM, שמעניקה KPN ללקוחותיה העסקיים והפרטיים בהולנד.

קבוצת תים הינה ספקית פתרונות מחשוב ומתמחה בניהול פרויקטים, אינטגרציה ופיתוח תוכנה. תים נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-47.6 מיליון דולר.

החברה סיימה את הרבעון השני של השנה עם הכנסות של 95.2 מיליון שקל לעומת 95.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. לעומת זאת, שורת הרווח נפגעה, והחברה סיימה את הרבעון עם ירידה של 50% ברווח הנקי שהסתכם ב-2.8 מיליון שקל.

TTI טלקום, המוחזקת על ידי תים בשיעור של 40.6%, נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של כ-162 מיליון דולר. החברה הרוויחה ברבעון השני 3.3 מיליון דולר, לעומת 2.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

הכנסותיה הגיעו ברבעון השני ל-14.6 מיליון דולר, עלייה של 43%, לעומת 10.2 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2000. חלקה של תים ברווחי TTI הסתכם ב-2.9 מיליון שקל, לעומת 3.7 מיליון שקל ברבעון המקביל.

חברות מוחזקות נוספות על ידי תים הן אומניטק (85%) וקומטק (58.9%). בקבוצת תים למעלה מ-1,400 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully