וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת המחקר HPI: השוק העולמי בשל לשימוש בשירותי מסרים מבוססי מולטימדיה

ערן גבאי

14.10.2001 / 11:52

זאת בזכות הצלחת אפליקציית ה-SMS; למעלה מ-50% ממנויי הסלולר יאמצו שירותי מסרים מתקדמים - מולטימדיה, גרפיקה ותמונות

נוצר בסיס רחב מאוד של מנויי סלולר, העושים שימוש בשירותי ה-SMS בדור השני של הסלולר, המוכנים לבצע את המעבר ולהשתמש בשירותי מסרים מבוססי מולטימדיה, כך קובעת חברת המחקר HPI. זאת בזכות השכיחות הגבוהה של התקנים המאפשרים שליחת הודעות והשימוש השכיח בשירותי ה-SMS שהפך להרגל.

המחקר גילה עוד כי אחוז המשתמשים בשירותי ההודעות (86%) בקרב קהל היעד העיקרי (גילאים 16-45) עדיין לא הגיע למיצוי מלוא הפוטנציאל.

כמו כן, המחקר קובע כי 75% מקדמים בברכה שיפורים טכנולוגיים בשירותי ההודעות, במיוחד בהכנסת טקסט, ולמעלה מ-50% מעוניינים גם בהרחבה ויזואלית של שירותי ההודעות, שיאפשרו להם להעביר הודעות וידיאו, גרפיקה, קליפים ותמונות.

החברה ביצעה מחקר עולמי מקיף בחודש אפריל, שנועד לבחון את הפוטנציאל העולמי הקיים לשוק שירותי המסרים המיידים מבוססי מולטימדיה - הכוללים לא רק טקסט אלה גם תמונות, גרפיקה, אנימציה ו-וידיאו.

חברת HPI Research Group, אחת מחברות המחקר המובילות בבריטניה, ריאיינה למעלה מ-12 אלף בעלי טלפונים סלולריים בשישה שווקים - ארה"ב, בריטניה, גרמניה, ברזיל, איטליה וסינגפור.

ג'ין לייהו, מנהלת מחקרי שוק בנוקיה, שיזמה את הסקר, מציינת כי "מסרים באמצעות מכשירים ניידים יהוו, ללא ספק, מרכיב חשוב בהכנסות של דור 2.5 ו-3 של הסלולר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully