וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה: יש להיאבק מול דודי ויסמן

נתי טוקר

14.4.2008 / 9:19

הורה לוועדת הרבנים לעניין קדושת השבת לשמור על שקט תקשורתי בפרשת המאבק על מול קבוצת אלון, בעלי AM:PM

הרב עובדיה יוסף הורה לוועדת הרבנים לעניין קדושת השבת לשמור על שקט תקשורתי בפרשת המאבק על שמירת השבת מול דודי ויסמן, בעלי רשת AM:PM הפועלת בשבת. בפגישה שנערכה בביתו ביום חמישי האחרון הביע יוסף את עמדתו לפיה יש להיאבק על שמירת השבת, אך בשלב זה אין להודיע על איסור לקנות ברשת רבוע כחול.

הרב עובדיה יוסף נמנה עם הרבנים שסירבו לחתום על חרם מוחלט על כל עסקיו של ויסמן, לצד הרבנים הליטאיים הרב אהרון יהודה לייב שטינמן, הרב חיים קנייבסקי והרב נסים קרליץ. זאת לעומת האדמו"ר מגור והרב יוסף שלמה אלישיב, שחתמו על מסמך החרם שעדיין לא פורסם.

מזכיר ועדת הרבנים, הרב יצחק גולדקנופף, אמר כי הרב יוסף "נמצא בדעה אחת עם כל גדולי ישראל, כי מי שרוכש בשפע שוק אין רוח חכמים נוחה הימנו". עם זאת, סיפר גולדקנופף, יוסף הורה להעביר את המסר הזה רק בחוגי בית או מפה לאוזן ולא בכלי התקשורת. בשבוע שעבר פנתה ועדת הרבנים לעו"ד יעקב וינרוט, כדי שינהל את המגעים מטעמה מול קבוצת אלון. בשלב זה אומרים בוועדה כי עדיין לא התקיימה פגישה בינו לבין נציגי ויסמן.

מקבוצת אלון נמסר כי לא קיים כל חרם על הרשת, אלא איסור לרכישת תווי קנייה של שפע שוק. לגבי הידיעה כי איש עסקים חרדי הציע לרכוש את AM:PM ולסגור אותה בשבת, טוענים בקבוצת אלון כי לא היו דברים מעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully