וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ששון חוגי מממש נכס שני תוך שבוע בקרית מטלון בפתח תקוה: נכנס לעסקת קומבינציה עם חברת לנוקס

רז סמולסקי

14.4.2008 / 11:21

בענף מעריכים כי חוגי מרכז את מאמציו בהקמת מגדל המשרדים שלו במתחם הבורסה בר"ג ומעדיף לממש נכסים שפחות חשובים לו

לפני שבוע מכר חוגי במקום בניין של 6,400 מ"ר הכולל 60 מקומות חנייה. הרוכשת, חברת מישורים, הודיעה כי הבניין מצריך שיפוץ בעלות נוספת של 5 מיליון שקל. כעת, מתקשרת חברת הנדל"ן לנוקס השקעות בהסכם קומבינציה עם חוגי על קרקע של כ-5.5 דונמים, לפיו לנוקס תבנה על הקרקע מגדל משרדים בהשקעה של 44 מיליון דולר. בתמורה תקבל לנוקס 68% מהפרויקט, ואילו חוגי יקבל 32%.



תוכנית הבנייה המאושרת על המגרש שעליו נחתמה עסקת הקומבינציה מתירה בנייה של כ-19 אלף מ"ר למשרדים וקומות מסחר. בכוונת לנוקס להגיש תוכניות למגדל גבוה יותר בשטח כולל של 27 אלף מ"ר (ברוטו) ובו כ-35 קומות וקומה מסחרית אחת.



בכיר בחברה מוסיף כי היא מנהלת מו"מ עם שוכר פוטנציאלי שעשוי לשכור את רוב שטחי המשרדים בפתח תקווה בהיקף של יותר מ-20 אלף מ"ר. הבכיר מוסיף כי עד שלא ייחתם הסכם עם גורם שישכור או ירכוש חלק נכבד מהשטחים במגדל, החברה לא תתחיל בבנייתו. את עסקת הקומבינציה ביצעו עורכי הדין אבי בן משה ויוסי כהן ממשרד מיתר, ליקוורניק, גבע, לשם וברנדויין.



מדוע בוחר היזם הוותיק לממש נכסים ובמחירים שאינם נחשבים לגבוהים? ככל הנראה התשובה לכך טמונה בנכס נוסף שברשות חוגי - מגדל משרדים בן 21 קומות, שנבנה בימים אלה סמוך למגדל משה אביב במתחם הבורסה ברמת גן. מדובר בגולת הכותרת של פעילותו העכשווית של חוגי, ובענף מעריכים כי הוא מרכז משאבים בבניית המגדל ומממש נכסים אחרים גם לאור גילו המתקדם (80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully