וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימג' בנק תפיץ את מאגר הצילומים סטון של Getty Images Inc

ענת ביין

14.10.2001 / 12:23

מנכ"ל אימג' בנק: הצלמים בישראל מוכשרים, אך אינם יכולים לייצג כל תחום התמחות או סגנון צילום

אימג' בנק ישראל קיבלה מחברת Getty Images Inc זיכיון בלעדי להפצת מאגר הצילומים סטון (Stone). המאגר כולל מבחר גדול של צילומים המבוימים ומצולמים על ידי מיטב הצלמים בעולם, על פי הזמנת צוותי מחקר של סטון, שתפקידם לצפות את הצרכים העתידיים בשוק הקריאייטיב. כל תמונה מצולמת מגיעה למאגר תוך שלושה שבועות. ההפצה ללקוחות נעשית באמצעות אלבומי הצילומים.

מאימג' בנק נמסר, כי החברה תשיק את המאגר בליווי אמצעים דיגיטליים של חיפוש און ליין באתר האינטרנט www.gettyone.com, שיכלול, מלבד מבחר גדול של צילומים ייחודיים, גם את האוסף האחרון של סטון, העוסק בסינרגיה שבין האדם והמכונה.

מנכ"ל אימג' בנק ישראל, אביבה וינמן, מסרה כי "רוב המשתמשים הקריאטיביים האיכותיים בישראל מודעים למבחר העבודות הקיים באוסף הצילומים של סטון, ועובדים כבר זמן רב עם סטון דרך המשרד של קונצרן גטי אימג'ס בלונדון. אני מאמינה שהבאת המותג קרוב יותר לשוק הישראלי יפתח אפשרויות לשימוש יותר מתוחכם בצילומים עבור מפרסמים שיודעים להעריך איכות. גם בישראל נמצאים צלמים מוכשרים, אולם הם אינם יכולים לייצג כל תחום התמחות או סגנון צילום אפשריים".

חברת גטי אימג'ס היא חברה בינלאומית העוסקת בבניית מאגרים והפצה של צילומים, סרטים, פונטים ושירותים נלווים לתעשיית התקשורת ברחבי העולם. ברשותה אוסף עטור פרסים של יותר מ-70 מיליון צילומים ו-30 אלף שעות של סרטים. מטה החברה ממוקם בסיאטל ויש לה לקוחות בכ-50 מדינות. 40% מהמחזור העסקי שלה נעשה מחוץ לארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully