וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בר סטרנס אלן שוורץ - יקבל תפקיד בכיר בג'יי.פי מורגן עם השלמת רכישת הבנק

סוכנויות הידיעות

14.4.2008 / 12:20

שוורץ עשוי לנהל את התחום המיזוגים והרכישות של ג'יי.פי מורגן

לפי הדיווח, שוורץ יהפוך לאחד מעושי העסקות הבכירים של ג'יי.פי מורגן, שיעבוד בשיתוף עם לקוחותיו הגדולים של הבנקים בתחום המיזוגים ורכישות בעלי פרופיל גבוה במיוחד. למרות שהוא אינו צפוי להחזיק בתפקיד ניהולי בחטיבת בנקאות ההשקעות של הבנק - שררוץ עשוי לקבל תואר של סגן יו"ר החטיבה.



שוורץ מחזיק במערכות יחסים הדוקות עם מספר חברות ומשקיעים שג'יי.פי מורגן מקווה להדק את מערכת היחסים עימם, בינהם מיקרוסופט, לה הוא מייעץ בעניינים הנוגעים להצעת הרכש שהגישה לענקית האינטרנט יאהו. ב-2006 סייע שוורץ לטיים וורנר לנצח במאבק שליטה מול המשקיע המיליארדר קרל אייקאן, שביקש לפצלה למספר חברות.



שוורץ נכנס לתפקידו כמנכ"ל בר סטרנס בחודש ינואר, לאחר שהמנכ"ל ג'יימס קיין נאלץ להתפטר מהתפקיד בשל ההפסדים הכבדים, שספג הבנק בעקבות חשיפתו לשוק המשכנתאות בארה"ב. קיין עדיין מחזיק בתפקיד היו"ר.



לפי ה"טלגרף", שוורץ אינו מעוניין לקבל באופן רשמי את המינוי עד ששאר עובדיו של בר סטרנס יקבלו הודעה בנוגע למצבם התעסוקתי. הבשורה על משרתו החדשה של שוורץ עשויה להכעיס את 14 אלף עובדיו של בנק ההשקעות, שאלפים מהם צפויים לאבד את עבודתם בעקבות מכירתו לג'יי.פי מורגן.



ג'יי.פי מורגן הסכים לרכוש את בר סטרנס תמורת סכום המשקף כעשירית משווי השוק שלו ערב ההכרזה על העסקה, לאחר שבנק ההשקעות החמישי בגודלו בארה"ב הגיע לסף פשיטת רגל בעקבות משבר האשראי העולמי. מאז ההודעה על הרכישה דיווחו כלי תקשורת רבים כי ג'יי.פי מורגן צפוי לפטר כ-50% מעובדיו של בר סטרנס, אולם ג'יי.פי מורגן עצמו הודיע רק כי טרם התקבלה החלטה סופית בנוגע למספר המשרות שיקוצצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully