וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינון לנדנברג בכנס האינטרנט: אתמול נרדמתי מול הטלוויזיה - מישהו פעם נרדם מול האינטרנט?

TheMarker

14.4.2008 / 12:48

אבי בר מנכ"ל ספורט 5: "המפרסמים מפספסים את הכלים החדשים של הפרסום הממוקד"

בפאנל משתתפים אילן ישועה - מנכ"ל וואלה, עופר דרוקר - מנכ"ל אדס מרקט מקבוצת מקאן אריקסון, אבי בר - מנכ"ל ספורט5, מני מיכאלי - מנהל תחום פיתוח עסקי ב"רשת", ינון לנדנברג - מנכ"ל אידיאולוג'יק, זאב חספר - מנכ"ל נענע 10.



חספר התייחס לתחרות באתרים המובילים בשוק המקומי: "השוק כאן קטן מאוד, וכל התחרות היא בין 4-3 אתרים. זה ימשיך להיות משחק של גדולים. יש לנו הזדמנות לעשות קפיצת מדרגה. בעוד חודשיים יהיה לנו אתר אחר - נענע בחזקת עשר".



ינון לנדנברג: "האינטרנט הוא לא כמו המדיום הפרימיטיווי של הטלוויזיה או העיתון. יש פרימיטיווים שלא מבינים את זה. אין יותר גולשים חדשים, הגענו ל- 70% חדירה, אבל זמן וכמות השימוש באינטרנט ממשיכים לצמוח.



אבי בר, מנכ"ל ספורט 5, אמר בנוגע לפרסום באינטרנט כי "המפרסמים מפספסים את הכלים החדשים של הפרסום הממוקד. אנחנו כבר האתר המוביל בספורט, בשנה הבא נוביל גם בטראפיק (תעבורת רשת)".



אילן ישועה, מנכ"ל וואלה: "אנשים מבלים 30% מהזמן באינטרנט, אבל חלוקת הכסף של הפרסום מפגרת אחרי הזמן הזה. המפרסמים לא טפשים והם אומרים לנו שהפרסום אצלנו היעיל ביותר. יש כל מיני אתרי נישה אבל בכל קבוצת גיל שתבחרו - וואלה מובילה. לכן המפרסמים אצלנו".



בקשר לרכישות חברות מתחרות בשוק, אמר ישועה כי "את המזומנים צברנו בעמל רב, ולא נבזבז אותו על רכישות שלא יוסיפו ערך לחברה".



מני מיכאלי, רשת: השוק הגיע לנקודה שבו הוא צריך מנוע צמיחה - והמנוע הזה הוא הווידיאו. אנחנו לא ממתינים למיזוג עם ?קשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully