וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן שילוח בוועידת האינטרנט: "על ווב 2.0 דובר רבות - אבל הוא עדיין בתחילת דרכו"

שגיא חמץ

14.4.2008 / 14:40

מנכ"ל מקאן ציין את יתרונות הווב 2.0 לארגונים

שילוח התייחס לכך שהווב 2.0 מסמל תשתית חדשה לשיתוף מידע, בכך שתהליך העברת מידע עבר שינויים גדולים מהמייל דרך המסנג'ר שהחל כתקשורת בין צעירים. "עולם הווב 2.0 למעשה פתח תשתית תקשורתית חדשה המעבירה את הדגש מהפרט אל הקבוצה כמו תרבות הלינקים והבלוגים. ברשת קיימות קבוצות בעלות ידע משותף כך שכל פיסת מידע אינה נופלת על אוזנים ערלות. כיום זה לא אני ותוכנת הוורד אלא אני והקבוצה שלי".



"הנטייה הטבעית היא לראות את השפעות האינטרנט בתוצאות החיצוניות של הארגון, אולם השינוי בתוך הארגון משמעותי הרבה יותר, כמו שינוי בהיררכיה הארגונית. אם היום בארגון אני יודע שהעובדים במחלקת השיווק או המכירות מדווחים אחת לרבעון על טבלת אקסל כזו או אחרת וכל אחד שומר בצורה מסודרת על המקום שלו, פה אנו רוצים לעודד שיתוף מידע לטובת הארגון".



שילוח ציין את ההתפתחות של הווב 2.0 כחיובית לארגונים גדולים בכלל, ועולם הפרסום בפרט. "היתה המון זמן נטייה לראות בווב 2.0 משחק של ילדים. העולם הארגוני, קורפורייט 2.0 אימץ את הפונקציות של שיווק ויחסי ציבור, יש לא מעט בלוגים ארגוניים. מסעות קידום מכירות. בלוגרים מקבלים היום פיג'ו ועושים איתו מסע עד לאילת וכותבים עליו. ראייה של קידום מכירות, ראייה של מדיה", אמר.



"כיום בעצם, רשת המידע הפנימית מתנהלת כרשת חברתית. זה דומה הרבה יותר לפייסבוק מאי פעם. יש את הבלוג של העובד ויש את הטאגים של העובד. תחשבו על ארגונים עם אלפי עובדים ותחשבו איזו רלוונטיות יש לשיתוף בין אנשים שעובדים על אותו פרוייקט. אתה רואה במערכת מי עובד על דברים דומים לשלך וחושב, ואללה, אנחנו צריכים אולי לעבוד יחד. אתה מעביר מסרים דרך הרשת ואפילו לא עובדים דרך המייל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully