וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטיאס: "אנחנו נותנים לצרכנים כלים"

אורה קורן

14.4.2008 / 15:16

שר התקשורת: "זה לא הגיוני, אם לקוח לא עומד בחוזה הוא משלם קנס, אבל חברה יכולה להעלות מחיר באופן חד צדדי"

"הרגלי הצריכה מושפעים מאוד מעולם התקשורת". כך אמר היום שר התקשורת, אריאל אטיאס, בכנס "פורבס" שנערך הבוקר במלון שרתון סיטי טאואר ברמת גן. "אתם יודעים איזה ביקוש היה לiPhone? אני לא בטוח כמה אנשים ראו אותו קודם, אבל זה כח המיתוג והרגלי הצריכה החדשים", אמר אטיאס.

"במשרד התקשורת, בגלל שראינו שהשינוי מתחיל בתקשורת, היינו צריכים לתת דעתנו לכך שיהיו כמה שפחות תקלות בצריכה וקבענו כמה כללים שחלקם הגדול הוטמעו".

"יצאנו היום בשימוע שמטרתו לא לאפשר לחברות התקשורת להעלות מחירים בתקופת ההתחייבות. זה לא הגיוני: אם לקוח לא עומד בחוזה הוא משלם קנס, אבל חברה יכולה להעלות מחיר באופן חד צדדי" אמר אטיאס. "היה להם אישור לעשות את זה כי זה היה בחוזה. זו דוגמה שאומרת שעם שינוי הרגלי צריכה צריכים שקיפות, שחרור מכבלים".

"אנחנו נותנים לצרכנים כלים לעבור מחברה לחברה, שיוכלו לעשות שימוש מושכל ביכולות שלהם. לא נתערב במחירים בצורה שלא תאפשר שוק תחרותי. הרגלי הצריכה מושפעים מאוד מעולם התקשורת אבל ניתן יכולת לשווקים לייצר תחרות יותר גדולה, לשחרר חסמים כדי שלקוחות יוכלו לבחור. אחר כך שכל אחד יחליט מה הוא עושה עם הרגלי הצריכה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully