וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ’ק פוינט מקימה מכון מחקר בתחום אבטחת המידע

פז וייסמן

14.4.2008 / 16:35

תשתף פעולה עם אוניברסיטת ת"א. המכון החדש יתפקד תחת בית הספר למדעי המחשב באוניברסיטה וינוהל על ידי דירקטוריון משותף

חברת אבטחת המידע צ’ק פוינט ואוניברסיטת תל אביב מקימות מכון מחקר בתחום אבטחת המידע. על פי ההסכם שנחתם בסוף השבוע שעבר, יתפקד המכון החדש תחת בית הספר למדעי המחשב באוניברסיטה וינוהל על ידי דירקטוריון משותף מטעם צ'ק פוינט וסגל האוניברסיטה. עיקר המימון יושקע במענקי מחקר לסטודנטים ודוקטורנטים ולהקמת מעבדות למחקר בתחום אבטחת המידע. המכון ינוהל על ידי פרופסור רן קנטי, כיום חוקר במעבדות IBM ומרצה ב-MIT בבוסטון, ארה"ב.

ד"ר דורית דור, סמנכ"ל מוצרים בצ'ק פוינט אמרה כי "קיימת בארץ תעשייה ענפה בתחום אבטחת המידע, שעוצמתה משתקפת, בין השאר, באקדמיה. מטרת מכון המחקר היא לקדם את המחקר האקדמי המקצועי והמעשי בתחום בארץ". מכון המחקר יאפשר מימון של עשרות עבודות אקדמיות בתחומי אבטחת המידע השונים, והקמתה של מעבדת מחקר משוכללת. כמו כן, ייערכו במסגרתו כנסים אקדמיים בהשתתפות מומחים מובילים מהארץ ומחו"ל.

פרופ' צבי גליל, נשיא אוניברסיטת תל אביב, מסביר כי הקמת המכון על ידי חברת צ'ק פוינט תתרום להכשרת דור העתיד. זאת כיוון שכל מערכת ההשכלה הגבוהה במצוקה תקציבית הולכת וגוברת ומספר חברי הסגל באוניברסיטאות בירידה מתמדת.

פרופ' עמוס פיאט, ראש בית הספר למדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב, ציין כי חוסנה של מדינת ישראל - כלכלית, מדעית, תרבותית, וחברתית - נקבעת במידה רבה מאוד על ידי טיבם ויכולתם של הבוגרים. "בית הספר למדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב מכשיר כ-900 תלמידי תואר ראשון, 300 תלמידים לתארים מתקדמים וכולל כ-35 אנשי סגל אקדמי. סף הקבלה מאוד גבוה, ותלמידינו כולם בעלי נתונים מדהימים, כך שתפקידינו העיקרי לעזור להם לרכוש ידע ויכולות חשיבה", אמר פרופ' פיאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully