וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט נסחרת במגמה מעורבת

יעל פולק

14.4.2008 / 17:34

מדד נאסד"ק מאבד 0.3%, מדד דאו ג’ונס עולה ב-0.1%. טבע יורדת בכ-1%. המכירות הקמעונאיות רשמו במארס עלייה של 0.2%

מדד נאסד"ק מאבד 0.3% לרמה של 2,284 נקודות. מדד דאו ג’ונס עולה ב-0.1% לרמה של 12,339 נקודות. מדד S&P 500 נחלש ב-0.1% לרמה של 1,331 נקודות.

בכירים בבנק הפדרלי של ארה"ב קראו לבנקים המרכזיים ברחבי העולם לנקוט בצעדים שיסייעו להקל על הבנק הפדרלי, ביניהם הגברת הרגולציה על השווקים הפיננסיים. "השוק עדיין בשלב של תיקון, הטלטלה עדיין לא הגיעה לסיומה. המצב עדיין שברירי", אמר סגן יו"ר הבנק הפדרלי, דונלד קוהן, במהלך הפגישה החצי-שנתית של קרן המטבע הבינלאומית (IMF) בוושינגטון. "שרשרת הבשורות העגומות עדיין לא הסתיימה", אמר שר האוצר האיטלקי, תומאסו פדואה-שיופה.

כשעה לפני המסחר התפרסמו הנתונים אודות המכירות הקמעונאיות בארה"ב במארס. הנתונים הצביעו על עלייה של 0.2% במכירות, זאת לאחר ירידה של 0.6% בפברואר. כחצי שעה לאחר פתיחת המסחר התפרסמו הנתונים אודות המלאי העסקי בחודש פברואר, שעלה ב-0.4% לאחר שעלה ב-0.8% בינואר.

טבע ממשיכה להסחר בעקבות החלטת בית המשפט האמריקאי ביום שישי לאפשר לחברה לשווק באופן בלעדי במשך 180 יום את הגרסה הגנרית לריספרדל של ג'ונסון אנד ג'ונסון. ההודעה התקבלה במהלך המסחר ביום שישי והביאה את המנייה מירידה של 1.2% לעלייה של 1.3%. בנוסף, שלל בית המשפט הבלגי מיצרנית התרופות מרק את החלק הבלגי של הפטנט הקשור לתרופת הפוסמקס (Fosamax) לצריכה שבועית, של 70 מיליגרם, מתוצרתה, בשל היעדר ראשוניות מצידה. ההיקף הכספי של מכירות תרופת הפוסמקס בארה"ב ב-2007 עמד על 3.1-2.9 מיליארד דולר.

גיוון אימג’ינג נסחרת על רקע תוצאות מחקר שפרסמה החברה לפיהן שימוש בגלולת המעי הגס היא השיטה היעילה ביותר למניעה ולאבחון מוקדם של סרטן המעי הגס. מניית החברה איבדה מאז תחילת 2008 כ-33%.

בין המניות הישראליות הסובלות ממגמה שלילית בוול סטריט- יצרנית ציוד התקשורת האלחוטי, אלווריון; יצרנית שבבי המולטימדיה, צורן, שאיבדה כ-12% ביום שישי בעקבות הורדת המלצה; יצרנית התרופות טבע; יצרנית ציוד התקשורת, אודיוקודס ויצרנית ציוד תקשורת הסלולרי, סרגון.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully